«Майстерня Пісні» представить програму «По Рождеству»
Місце: будинок актора
Адреса: Київ, Ярославів Вал, 7
Предмет події: концерт Кількість відвідувачів: 1
25 березня о 19:00 у київському Будинку актора(Ярославів Вал, 7) відбудеться єдиний у Києві концерт «По Рождеству» львівського мистецького центру «Майстерня Пісні».
Учасники проекту:
лауреат Національної премії ім. Тараса Шевченка Наталія Половинка, Уляна Горбачевска та Олена Костюк
…Тексти давніх різдвяних коляд та щедрівок, сучасна співана форма і аскетичний відеоряд творять мову Різдва, що несе в собі тайну народження життя, смак джерела, з якого ми вийшли і якого прагнемо знову і знову ...
Квитки можна придбати у касі Будинку актора щоденно з 15:00 до 19:00 крім понеділка.
Вартість від 50 до 100 гривень.
Довідки за телефонами: 097 4842577, 098 0025244, 2352081
«По Рождеству» – щорічний новаторський проект, який у різних формах втілює післязвуччя Різдва. Минулого року дійство відбулося в залі Національної академії ім. П. Чайковського за участі відомого німецького перкусіоніста-імпровізатора Клауса Кугеля. Основою концерту стало поєднання авангардних ритмів, традиційного співочого канону та відеоарту на основі давньої української ікони. Цього року основою музики вечора стає текст – він пронизує всі зимові свята ще з правіків і до наших днів колядою, зверненням один до одного, до Бога і до всього живого. Тексти давніх різдвяних коляд та щедрівок, сучасна співана форма і аскетичний відеоряд творять мову Різдва, що несе в собі тайну народження життя, смак джерела, з якого ми вийшли і якого прагнемо знову і знову. Ця мова говорить до небуденної людини в нас, будить память того, що святе для нас, що є Свято. Повільне вглядання в тишу Буття – Слово Рождества.
У Києві проект організований Фондом «Мистецтво, культура та наука» Нідерланди/Україна та агенцією АртПоле
28 березня у Вінниці — проект «Радуйся» в костелі Матері Божої Ангельської (вул. Соборна, 12), початок о 20:00.
«Радуйся» з проекту ІРМОС — концерт давніх духовних наспівів до Богородиці з рукописів та стародруків України XVII-XIX ст. Це духовна практика, здійснювана в сучасному соціо-культурному просторі і втілена в сучасних художні формах, ціллю якої є оновлення слова, зцілення особистої території служіння і творчості, нове художнє пізнання закону, канону.
Мистецький, художньо-дослідницький та освітній центр Майстерня пісні працює з 1996 року як мистецька лабораторія, що реалізовує себе шляхом здiйснення культурологічних, мистецьких та освітніх проектiв. Влаштована за принципом середньовічного цеху, «Майстерня» розгортає свою діяльність на перетині театру та традиційної музики. «Майстерня пісні» – традиційний погляд на світ, пісню і людину як майстерню творення, форма самоусвідомлення і метод роботи на територіï безпредметного. Через роботу з традиційними формами співу ми знаходимо ясну, віками ходжену дорогу до власного, унікального і дорогого, того, що можемо передати іншій людині. Традиційна пісня є живим доступом до першоджерела, носієм знання, вона може вчити, зцілювати, змінювати життя. Ми послуговуємося традиційними технологіями, які передбачають службовість самого співу, несуть поняття про спів як засіб і інструмент зв’язку з традиційним світоглядом. «Майстерня пісні» досліджує і втілює закони Традиціï, принципи ïï існування, організаціï, ритуалу в передачі Майстер – Учень, в формі зустрічі, свята як звершення, здійснення культури. Святкування – набування, святкування на різних рівнях, святкування як містерія, можливість організаціï Свята-Храму. Це новітня антропологія, яка базується на стародавніх законах і формах Традиціï і здійснюється в сьогоднішньому соціо-культурному художньому просторі і часі. Творчість і освіта виникає з самоï якості художньоï реальностi – зв'язку з Традицією, знання шляху чи мосту мiж духовною, народною і світською культурою та законами Традиціï, професійноï і людськоï компетентності. На особистій територіï Майстра нема розділень на культурні формати. Через особистість Майстра і територію Пісні як майстерні, через модель театру як універсальну форму перетворення невидимого у зриме і місце зустрічі актора-провiдника (перформера) зі свідком (глядачем-слухачем) мистецтво знову виникає як особисте, а не масове.