Дві непересічні платівки – ''Зелене'' і ''Коралі'' випустило столичне видавництво ''Атлантік''.
Ними воно започаткувало низку дисків під заголовком "Сучасна Інтерпретація Традиційної Української Музики". Нова серія по-суті є похідною від іншої знакової "Атлантіковської" добірки – "Етнічна Музика України", але цього разу пропонується музика, яка вочевидь буде зрозумілішою ширшому загалові: сучасного оздоблення дідівським співанкам, запозичених з "Етнічних" збірок надали київський гурт "легкої" музики АБИ МС (вони робили "Зелене") та штатний клавішник Другої Ріки Сергій "Шура" Гера (за ним "Коралі"). Обидві платівки дають слухачеві різностороннє поняття про те, що таке правдивий і добротний Український "світограй" (world music), при чім у різному авторському баченні.
З виходом пісенників "Зелене" і "Коралі" видавництво "Атлантік" вкотре підтвердило те істинне звання власне лейблу, бо виступило не лише їхнім видавцем-продавцем, а повноцінним зачинателем. Затія сотворити щось таке Українське "ворлдове" в керівництва фірми зародилася ще кілька років тому, і спочатку був задум видати народницький проект Скрябіна "Еутерпа". Однак награнь самої "Еутерпи" є замало для повного платівки (їх в природі від 1999 року існує чотири). Тоді "Атлантік" запросив інших виконавців долучитися до задуму і зробив їм відповідні замовлення. АБИ МС на своїй студії ''Кофеїн'' спочатку зробили річ "Сурові тріски" і всім стало ясно, що за звучанням, стилістично нове і старе не зліпиться ніяк. Тоді музuки вирішили взятися за повне і цільне втілення, без прив'язки до пріснопам'ятної "Еутерпи", натомість із власним приджазованим уподобанням: "абимицетарі" вже кілька років працюють над власним пісенником, де народні пісні вписуються в джазові стандарти. Так постало "Зелене" – за однойменною співанкою. Водночас у всіх згаданих перипетіях брав участь й Шура Гера, який стояв біля витоків "Еутерпи". Коли з'ясувалося, що підтягувати щось штучно під минуле не має смислу, він запропонував видавництву свій повністю модерновий і цілісний витвір, тим паче, що уміння йому не позичати: ще в середині 90-х у своєму самостійному доробку MOLOTOV-20 Шура бавився з карпатськими співами, вплітаючи їх у рейв. Музичне оздоблення окремка Каті Чілі "Півні", що вийшов на початку літа – теж його рук справа. Так постали "Коралі".