Чи звариш «Iron Maiden» з «Тіні Сонця»?
«Тінь Сонця» в Могилянці вже не вперше. Раніше з цього приводу влаштовували цілі маніфестації. Справжні свідомі могилянці та могилянки збирали підписи проти виступів цього гурту, мотивуючи це тим, що його лідер – фашист. Сергій Василюк це спростовував, а йому не вірили свідомі могилянці – мовляв, раз не говорить, що фашист, значить він у душі такий.
Тоді концерт не заборонили, зате набагато більше людей про нього дізналося. Тоді «Тінь Сонця» презентували новий альбом «Полум’яна рута», було жваво і цікаво. Навіть закралось таке малесеньке бажання чи то надія на світле майбутнє українського геві-металу. Тим паче – геві-металу з чітким указанням на національність – партією бандури.
А цього року на Sziget`і в Угорщині Україну представляв гурт «…и друг мой грузовик». Чудові хлопці, от тільки виступали вони на другорядній чи то третьорядній сцені, а от українців на «Мейн Стейдж» не було і навряд це було б можливо - хіба в нас є такого рівня музиканти? Навіть Угорщині практично нічого було показати на головній сцені. А от Велику Британію серед ще серед сотні інших гуртів представляв скромний такий собі гурт – «Iron Maiden». «Тінь Сонця» дуже подібно до них поводяться на сцені, махають хаєрами, та й хаєри в них, власне, дуже схожі. Сценічні образи трошки різні, втім, у «Тіні Сонця» образ взагалі дивний - більш притаманний ґотам. До речі, концерт «Тіні Сонця» та «Iron Maiden» цього разу збігся у часі – останні, щоправда, виступають не в Києві, не в Могилянському «КМЦ», а на Mount Smart Stadium, у Новій Зеландії.
Чи може якийсь український гурт похвалитись виступами у Новій Зеландії? Навряд, і, хоч я оптиміст, скажу відверто – навряд колись і зможе. І не дадуть українцям цього зробити перш за все різні «КМЦ», звукові компанії та усі їхні родичі гарбузові. «Тінь Сонця» йде правильним шляхом – гурт розвивається і, в позитивному значенні слова, ліпить досить пристойну музику, шкода тільки, що від гурту багато що не залежить.
Не залежить від «Тіні Сонця», наприклад, те, що освітлювач на концерті, швидше за все, сидить у рожевих окулярах і не бачить, що на сцені відбувається не дискотека і засліплювати кіловатами світла й без того вдячну публіку не варто. Як і не варто годувати її в антракті кулешем без посуду, лише зі страшними одноразовими ложками. Натомість варто було б визвучитись до початку концерту, бо в ситих і спраглих тільки до музики глядачів ще кілька годин боліли вуха від постійного «фоніння». Я все підло чекав, доки скрипалька Соня Рогальська, яка цього разу була дуже активною, попри свою звичну дещо флегматичну поведінку на сцені, вріжеться в когось з учасників гурту, але в один момент з-за куліс вийшов хлопець без сценічного образу і примусив Соню зупинитися на одному місці. Проте ні, напевно, від «Тіні Сонця» залежить місце проведення їхнього концерту. А з іншого боку – хіба ж може від них залежати те, що в Україні практично не існує концертних майданчиків.
На жаль, світ складається з дрібниць, але дрібниці самі по собі наче й нічого не варті. Певно, пластикових ложок ніхто й не помітив би, якби не інші деталі, які робили цей захід дуже важким для сприйняття. Пісні, подекуди й нові, переставали цікавити вже після першого ж пищання мікрофону на початку.
«Напевно, вони такі кльові в нормальному звуці», - прокоментувала подію слухачка «Тіні Сонця». Насправді, після концерту зазвичай хочеться ділитися позитивними враженнями – аби читач відчув атмосферу заходу, однак щодо цього – направду немає такого бажання. Якщо Ви не були на концерті – Ваше щастя, «Тінь Сонця» в такому випадку краще слухати з колонок або навушників.
Шкода гарних гуртів без майбутнього, шкода прекрасного Сергія Василюка без кар'єри і цілу команду - вони нікому не потрібні за великим рахунком. Так і живемо – найпрофесійніші звукачі, висвітлювачі, відомі кліпмейкери і режисери заходів працюють «на халтурках» у «Віа-Гри» з Мєладзе, усе далі відходячи від культури до звичайного штампування худоби. А «Тіні Сонця» лишається варити куліш, сподіваючись на світле майбутнє й на те, що, можливо, з «Тіні Сонця» колись усе ж надлюдськими зусиллями звариться, скажімо, «Iron Maiden».
Молодий чоловіче,а чи не здається вам, що успіх гурту не залежить від того, наскільки він "популярний" у світі, якщо мислти таким чином, то тоді ми живемо у страшному місці.
І ще одне, чи не здається вам, що ви "перекулішили" з оглядом концерту? Хороший редактор оцінює тверезо і безпристрасно, бажаю вам змінитись =)
де ж пристрасть?:)
Це таки було важко сприймати(( Через якість техніки ближче до кінця концерту я впадала в паніку щоразу, як срипалька бралась за смичок.. При тому що в записі її партії просто чарівні.
Але "шкода прекрасного Сергія Василюка без кар'єри і цілу команду – вони нікому не потрібні за великим рахунком" -- це фігня, перепрошую. Я вчора бачила багато людей, яким вони дуже потрібні.
Гм, для мене-скромної те, що вони потрібні особисто мені -- і є найбільший рахунок)))
А вони таки прекрасні:)*
Невеличкій когорті слухачів – так, на жаль, лише когорті, чи купці?
і, на жаль, гурт з чим навряд щось може зробити, грають вони, повторюсь, чудово.
гурт може зробити не менше за, скажімо, сумно. уловлюєш аналогію?
зал був повний навіть враховуючи не зовсім "студентську" ціну на квитки. нмд, вони мають можливість заробляти достатньо для підтримки власного розвитку. а "розкрутка" – це щось із лексикону білички і вакарчука..
не думаю, що не змінившись принципово, вони захочуть продатися.а якщо захочуть -- то це вже буде зовсім інший гурт й інша музика, яка мені глибоко тойво, не цікава.
правильно, все насправді круте завжди робилося партизанськими методами, без кіпішу і такого іншого шоу-бізнесу. це музики не стосується. ніколи б не хотів бути популярним в такій країні :))
якщо потрбні маленькій когорті, то вони справді потрібні саме їм. не думаю, що питання популярності вирішує хоч щось реально.
отут цілком погоджуюся, нема чого нарікати, кожен грає насамперед своє і для себе, а кому він там потрібен – це питання тих кому він потрібен. З синтаксису цього речення так і випливає – адже артист потрібен людям, а не навпаки. геніям взагалі по барабану, як їх сприймають. якщо вони роблять ту музику, яка їм подобається. Як мінімум двох таких я знаю :)
отут цілком погоджуюся, нема чого нарікати, кожен грає насамперед своє і для себе, а кому він там потрібен – це питання тих кому він потрібен. З синтаксису цього речення так і випливає – адже артист потрібен людям, а не навпаки. геніям взагалі по барабану, як їх сприймають. якщо вони роблять ту музику, яка їм подобається. Як мінімум двох таких я знаю :)
ое и бумбоксь – хорошие примеры
чем более качественная музыка – тем легче ей раскрутиццо
ое і бумбокс хоч в тій самій сусідній угорщині ну хоч сотня людей (не емігрантів з україни) знає?:)))
приклади чого? того що, чим легше стравна музика, тим простіше під неї прокладки продавати і шоколад? Тоді да, Тінь Сонця для цього не дуже-то підходять.
майданчики є і успішно на них виступає «Тінь Сонця» з найкращих виступів це на етно фестивалі «Трипільське Коло» :)
ви, певно, помилились, кому комент писати? бо я якраз не заперечую, що є. не знаю. ТС тільки в записах слухала, і оце вперше -- наживо.
так вибач
та нічо;) до речі, на свої ремствування щодо концерту почула у відповідь майже те саме: на "рок-січі" (здається..) вони дуже суперово звучали, їх треба слухати на фестивалях.
нє, майданчиків неа, як і клубного руху. маються на увазі постійні місця, а не фести.
ага, бо фести фестами, а "фестивальний тур" ніяк не влаштуєш ))
а чим фести не постійне місце стае їх багато і якісних а нам як слухачам просто не ходити в ті зали які не слідкують за звуком в Могилу, ДККПІ, Бінго, я давно не хожу
мають бути нормальні клуби, бо в ні півроку зими – ох же ж багато фестів можна замутити в таку погоду...
от-от...
типу "гурти йдуть у відпустку зимову", трансферний сезон, ага.
а шо робити взимку?
клуби є наприклад Форсаж чи Докер ПАБ, 44клуб, Хмільна Бочка!
хуйня це а не клуби вибачте.
або ви ніколи не були в клубах!
хеххе може для вас Барви клуб чи любителі гламуру "Цар" авторитет :)))
нісенітниця!
Про що цей репортаж стає зрозумілим тільки в другій половині. Дуже багато мотлоху, Богдане – лідер-фашист, сігет, "я і друг мой грузовік".. оцей пасаж – "А от Велику Британію серед ще серед сотні інших гуртів представляв скромний такий собі гурт – «Iron Maiden»". ????????? до чого тут "айрон мейден" з великою британією? притягнуте за вуха порівняння "тіні сонця" з ними за рахунок одночасності їхніх виступів? хмм. чи тобі хтілося похизуватися, що був на сігеті? просто не розумію який сенс навантажувати репортаж (тим паче, якщо він писаний спеціально для сайту, і позиціюється, як репортаж) зайвими деталями, що не мають до виступу команди АБСОЛЮТНО ніякого відношення. я так і не прочитав нічого про саунд концерту, окрім того, що він "фонив". ти включаєш репортаж синхрон слухачки гурту – що цінного вона сказала? що саме ти проілюстрував її словами? що "Насправді, після концерту зазвичай хочеться ділитися позитивними враженнями – аби читач відчув атмосферу заходу"??? ну і чудовий плач у народному стилі за ницістю українського і шоубізу, в принципі, наприкінці.. двійка з мінусом, дорогий товаришу.
хехехе, Довгий, за шо я тебе люблю, так це не за "товаришу" )))
порівняння притягнуте не за вуха – стиль виконання і манера поведінки – схожі. Крім того Iron Maiden значно вплинув на творчість ТС – це відчувається. Щодо плачу – да, то я дарма написав, канєшна, але дійсно – гурт просто чудовий, а звук-світло і зрештою навіть звичайна якась банальна підготовка саме як до "шоу" була відсутня ( просто тупо прикро.
тобі про схожість цих гуртів хтось вумний сказав чи що? візьми послухай хеві-метал – ти прозрієш на скільки гуртів схожа тінь сонця. чого ти до мейденів доколупався? та й зауважень і без них вистачило я тобі достатньо написав, а ти оце морозишся))) за шо тобі XXL платить – гадки не йму!%)
і ще. давай припиняй оцю свою пропаганду шароварщини – "з чітким указанням на національність – партією бандури". може ще б порадив шаровари вдягти на виступ? національність не "партією бандури" визначається, сам прекрасно знаєш, а іноді – навіть не мовою виконання.
то мені треба було заради справедливості усіх гевіметалістів перерахувати?:)
просто не робити на них акцент. з усім іншим згоден?))))))))))
так а на кому ж робити акцент, якщо я вже взявся порівнювати?
з усім іншим в статті згоден ггг
ги.
у нас є набагто кращі музиканти, ніж багато хто з "їхніх", причина у відсутності розумного менеджменту. От я нещодавно з подачі Валєри Власенка переслухав знаменитий The Cure зразку 1982 року, вплив якого він вбачає у свої творчості,і зробив вибір на користь Власенка. А альбом вважається світовим шедевром. Але якби ж хто чув наскільки це технічний, маніакально обдарований гітарист...
Так а я ж про шо? Тінь Сонця міг би стати айрон мейденом два, якби народився десь у лондоні або нью йорку.
у нас є набагто кращі музиканти, ніж багато хто з "їхніх", причина у відсутності розумного менеджменту. От я нещодавно з подачі Валєри Власенка переслухав знаменитий The Cure зразку 1982 року, вплив якого він вбачає у свої творчості,і зробив вибір на користь Власенка. А альбом вважається світовим шедевром. Але якби ж хто чув наскільки це технічний, маніакально обдарований гітарист...
ага, і ще – айрон мейден, звісно, фірмА і все таке, але від них тхне архівом, актуальну музику вони не грають. Тому Тінь Сонця у цьому сенсі обігнали їх як стоячих. Грати щось справді нове навіть в межах однієї країни в нас час постмодерну дуже-дуже непросто, на це здатні одиниці.
ну це ви, шановний, загнули про "Тінь Сонця у цьому сенсі обігнали їх як стоячих". вони не, "звісно, фірма", а "фірма беззаперечна", бо вони грають так, що тіні сонця, а заодне і переважній більшості сучасних команд світу (!!!), повзти до них, як до києва рачки. за вашою логікою, металкорщики, що лабають у сусідньому гаражі – обігнали "айрон мейден", а разом з ними і "діп пьорпл", "квін" і "зе ху", як стоячих на одній тій підставі, що вони грають сучасну музику. якщо йдеться про геві метал, то тут йдеться конкретно про техніку. а вона у старих – дай боже!
точно. тому порівняння як порівняння – без усіляких вух.
техніка до сраки, якщо на ній все й закінчується :) крім того, клепати роками одне й те саме – це повна протилежність мистецтву.
до сраки якраз "актуальність" музики, а не техніка. ще невідомо де буде тінь сонця років через 20, а мужики лабають й досі, і пречудово лабають, прошу зауважити. для свого часу айрони лабали таку актуальну музику, що вам і не снилося, та й зараз вони пасуть далеко не задніх. відкривайте вуха – старі гурти можуть багато чому навчити.
ага, особливо перевиданнями та компіляціями, що зараз і бачимо від айрон мейден.
а актуальність НІКОЛИ не до сраки, бо епоху пам"ятають за її авангардом.
крім того, їхня професійність під сумнів не ставилась, просто я ціную в гуртах здатність до руху і розвитку.
скільки їм років, як ви вважаєте? може по 18? вони вже розвинули напрям у свій час. як взагалі можна порівнювати корифеїв і класику з якимись хлопцями, що лише трошки піднялися над загалом? це просто щось неймовірне – невже ви серйозно це?
я розумію, якби ви про ддт сказали, що вони клепають роками одне й те саме, але айрон мейден? я не надто гарячий їхній прихильник, але дивує принцип вашої логіки..
ну ти даєш )))
яким архівом тхне?) лондонським історичним музеєм?)))
саме так, сер!
а щодо "найпрофесійніших фахівців", що працюють на попсу – то це їхня така життєва позиція, вони мож і фахівці в технічному аспекті, але визнати їх профі не можу, бо працюють вони там через те, що лінь шукати інших шляхів, подавай готове, ми такі круті, падайте всі ниць, платіть шальоні гонорари. вони не бійці і зрештою відповідають за духом тій музиці, з якою працюють незалежно від своїх меломанських вподобань. бо подібні компроміси на на два місяці, а в системі – цен вже спосіб життя, а кожен за нього несе відповідальність сам. можливо, якраз ці псевдо-діджітал-просвічені чуваки (хоча б тому, що володіючи знаннями, не спрямовують їх куди слід) якраз і є одними з найвідповідальніших за те, що в нас немає відповідного рівня для музики складніше сердючки. хоча насправді воно є. тільки їм і не снилося.
або я тупий, або ти надто накрутив свою думку)) я нічо не зрозуміу ))
люди, які працюють з сердючкою, ое і русланою – профі.
а все тому, що звукачів, висвітлювачів та інших технарів практично ніколи не цікавить іссскуство )) в них нема життєвої позиції, не треба оце по собі судити інших:)
По-перше, хочеться подякувати всім хто прийшов на концерт. Віддача залу – головне для музикантів.
Не хочеться зачіпати питання суб"єктиву. Пише кожен все що схоче, питання лишається в тому чи треба це доносити до "народних мас", хоч навіть в межах порталу "Сумно"... Але то вже справа "ідеолога" цього сайту як я розумію. Позиція моди "зневірення у вітчизняній сцені" останнійм часом все частіше вилазить на різних форумах та і різних статтях, і часто, людина вважає доречним похизуватися своїм зверхнім відношенням до цієї сцени.
Зауваження у мене, якщо конкретно,у некоректній однобокій формі, як для професійного журналіста(чи я помиляюся?)подачі статті.
Maret, тут немає ідеологів:)
І тим більше зневірення у вітчизняній сцені – у мене особисто:)
чому ж форма однобока? звісно, це не багатокутник, але ви знаєте, є різні фігури, в журналістиці також. це критична стаття, не так Тіні Сонця, оскільки не раз вказана в статті моя симпатія до гурту, як до стафу і взагалі навколишнього середовища альтернативної сцени.
"Тінь Сонця" саме по собі унікальне явище і раз вже на те пішло, то щодо шляхів "розкрутки",то їх ,певно,2: суто "рєклама" і дійсно те,чим гурт займається, тобто завойовує прихильників не піаром а майстерністю.І прихильників далеко не сотня-друга,так як люди, котрих цікавить українська музика дійсно її шукають і знаходять.
А сцена виявилась другорядною штукою...Просто щось в душі прокидається а далі все й так ясно:"... бо ми хочемо жити!") Краще вже про політику анектоди складати)))
Мені як етнічному росіянину (тут здається російською писати не можна – ок) було свого часу дуже прикольно дізнатись про те, що деякі націоналісти чи то так звані "свідомі" поділяють народ свій на українців і хохлів. Свого часу я зрозумів різницю.
Богданчик, про таких, як ти складають анекдоти.
Ось один з них (цитую фрагмент): "А оце, чортенята, варяться в казанку українці. ЗА ними можете не слідкувати, якщо одне спробує вилізти, його назад затянуть". Пан Логвиненко, вочевидь вирішив, що якщо він тусується в мейнстрімовій тусовці, де всі тащаться від сленгу, матерщини (до речі, запозиченої, як багато українців каже з моєї батьківщини / гиг), та інших перлів розмовної мови, якщо він (здається) засновник цього сайту, то йому можна обливати брудом ледь не єдиний український гурт, який збирає повні зали, граючи доволі елітарну мелодійну музику, даруючи глядачам щоразу нові пісні (мало хто з колег ТС може цим похвалитись нажаль – і це таки факт). Ну звісно – у нас демократія, а ось і її СУМНІ наслідки.
Хлопчик, отямся, чи може тобі ФСБ замовили цю статтю?
по-перше, тут немає бруду, тим більше щодо гурту Тінь Сонця. Будь-якому нормальному гурту на стадії розвитку потрібна критика:)
по-друге, розмовляйте собі російською на здоров'я.
по-третє, хлопчик арсеній, матюки пішли не з російської мови, ви погано етимологію на парах засвоїли.
і по-четверте, щось я такої "тусовки" не помічаю навколо себе:)
То:Арсеній
Гарно сказано, підтримую на всі сто!
Так, "сучасна продвинута українська культура", аж, певно, занадто продвинута для нас – простих таких пересічних громадян:Р Нам не зрозуміти її вищої ідеї, краще і не намагатися. Залишається "варити куліш" і слухати Тінь Сонця:)
ггг
Кожному своє – мені більш по душі останнє, так як і ще не одній тисячі шанувальників ТС:) Завжди знайдеться той, хто поливатиме брудом, або, ой, ну вибачайте, просто дасть "здорову критику на стадії роззвитку"
Ви особисто на цьому концерті були?!!! Якщо Тінь сонця хтось і облив брудом, то це ті, хто випустили їх виступати на цю сцену. це називається "підстава"! або "саботаж". Якщо ви вже згадали ФСБ -- то може, саме вони підмінили цього вечора Тіні Сонця техніку на таку, на якій неможливо грати музику?!
А може ви їхній агент? дуже на це схоже. плутаєте грішне з праведним, перетягаєте з хворої голови на здорову.. та ще й гидкі анекдоти про українців розповідаєте.
І дарма ви намагаєтесь перевести стрілки на "етнічне походження". це, до речі, теж один із популярних прийомів НКВД-КҐБ-ФСБ. поза сумнівами, тепер ваш патос зрозумілий -- відпрацьовувати треба, а?
то ви, певно, щось переплутали. репорт гівняний, згоден, але до чого ви ведете, лікаре ви наших душ? букви, що перед вами, треба читати уважніше – автор не досить вдало висловився, і це очевидно, що висловлюватися людині важко, особливо коли її заполонили емоції. але це проблеми окремо взятого автора, але ніяк не музики, культури чи нації. так що, будьте ласкаві, позбавте нас ваших тонких натяків про особливості української ментальності.
Блін! Та ви вже замахали своїми порівняннями сердючок і біликів з Океаном Ельзи.
Що ви маєте проти О.Е.? Може і грали вони останніми роками попсовеньку музику, але ж грали якісно і оригінально...
Я є їхнім прихильником вже років з 10, хоч зараз вже не такий фанат, але всеодно кумарить коли Вакарчука звинувачують у всіх смертних гріхах. Він для популяризації української музики зробив так багато, шо всіляким тіням сонця і не снилося...
Тож попрошу бути коректнішими у висловлюваннях про О.Е.
До речі, саме вони аж ніяк би не помішали на Сігеті, бо під-час виступу цих скацапізованих "грузовиків" на фестивалі хотілося плакати. Це щож про нашу музику подумають європейці... хоч, впринципі, їх на там і не було.
На рахунок Мейденів, то їх як слухали так і слухати будуть, вони завжди будуть актуальними...
друже, що ви маєте проти іДМГ?
або що я сказав поганого про ое)
просто, якщо хлопці бачать хоч одне слово в рецензії, яке відрізняється від "оху*ти, який був виступ!", одразу заводяться...=)
а про ОЕ – то, мабуть незадоволення словами когось із товариства відповідачів))
прочитала цю статтю і тепер остаточно визначилась з думкою, що Богдану писати і тим паче анал.ізувати щось "про музику" не можна. інше, будь ласка, але не про музику, тим паче, там де є якісь штуки і течії, що потребуть глибинних знань. ну, двійочник, двійочник, тут навіть нема що коментувати)))А щодо "Тіні Сонця". То були вони у нас в "Майдані" з концертом, хороші, скромні хлопці.
Ну-ну, а 27 травня 2009 року, через півроку, ТС виступили в Бінго хедлайнерами фесту "Час українського року". Звук був просто чудовий, налаштовувалася команда десь 3 з половиною години. З прожекторами в "Бінго" ситуація теж не дуже, бо світло там б'є в зал, але відео виступу вийшло якісне.
І що ви думаєте, панове? На якісну апаратуру та якісний хеві-метал прийшло аж 130 чоловік (за квитками). Робимо поблажку на вечір четверга, одночасний шаровий концерт у Могилянці такого ж формату та сесійний час, але все ж... Чому?
P.S. А сама стаття – потік свідомомості. :)