категорії: репортаж

"Неформальне бандитське об'єднання" Харкова ставить за мету підкорення українських просторів.

"ОстаNNя барикада"

Не дивлячись на те, що харківська міська влада самовільно надала російській мові статус регіональної, аргументуючи це тим, що близько 70% мешканців спілкуються виключно російською і не визнають української мови, харківське українство вирішує підкорювати простори рідної держави. Поки що єдиний український заклад в Харкові арт-кафе     перетворюється з "неформального  бандитського об'єднання" в товариське. З цієї нагоди 19 траваня 2006 року відбулась party, де музичні друзі "ОстаNNої барикади" та постійні слухачі відсвяткували відкриття сайту арт-кафе. Не дивлячись на те, що теперішнє товариське об'єднання "ОстаNNя барикада" немає значної підтримки мешканців міста, як висловився арт-менеджер закладу - "кадри вирішують все". На нашу думку, це не зовсім слушна цитата, яка може пролунати в стінах "ОстаNNої барикади", але факт залишається фактом,- хто не з нами, той проти нас. Культура твориться власними силами! Та ще й на барикадах!

   Найближчим часом окрім підкорення українсько-світових просторів творча агенція забарикадованого типу планує покращити ситуацію на музичному ринку.  "ОстаNNя барикада" готує однойменні збірки, в запису яких візмуть участь не тільки одиниці україномовних гуртів Харкова, таких як "П@п@ Карло", "Оркестр Че", а й київські "Фактично Самі" та львівський "Мертвий Півень" разом з музхарківським укролімпом.
"ОстаNNя барикада"
  ТО"ОстаNNя барикада" - це маленька харківська родина, в якій кожен вечір розписаний дружніми посиденьками в акомпанемент української пісні. Виступ 19 травня за старою доброю традицією закладу почався майже невідокремлено від настройки апаратури. Технічне забезпечення арт-кафе трохи кульгає, тому найважче виявилось гуртові, який розпочинав концерт. "Сезон відпусток" - гурт, що підкріпленний жіночим вокалом, прийняв на себе цілу хвилю технічних казусів, але не зважаючи на це, вокалістка освітлювала сцену своєю яскравою посмішкою. Важко визначити напрямок, в якому працює ця досить відома в Харкові команда, бо ліричні тексти та жіночій вокал в суміші з бас-акордами та помірним ритмом дещо нагадують наших "Люків". Естафету разом з технічною кризою прийняв акустичний проект "Graffika", який в самий раз вписувався в барикадські посиденьки за горнятком кави. "Graffika" - досить неординарне музичне творіння, хоча й іменується акустичним проектом. В порівнянні з іншим відомим в позаукраїнському просторі акустичним гуртом "Оркестром Че", мабуть тільки  "Graffika" здатна розбавити скрипку, блок-флейту та акустичну гитару контрабасом, а ще тендітною дівчиною, яка грає на досить грубому для слухацького ока музичному інструменті.   

  Кожний гурт залишав свої пам'ятні написи на афіші, яка згодом буде красуватися на цегляних стінах закладу. Авторські штрихи також залишив рокопопсовий гурт "Юлла", який варто віднести до спеціалістів розчулення жіночих сердець. Повною протилежністю для слухацького вуха став агресивний хеві-метал від гурту, який не був зазначенний в афіші,- "The jet", родзинкою якого є дівчина, що грає на бас-гитарі. Погодьтесь, досить незвичне поєдання?!  Відвідувачі отримали фірмові стіки від закладу, які виступили в ролі своєрідної візитної картки "ОстаNNої барикади". Вже вищезгаданний Вася, який виступав в ролі ведучого та заміни Сергія Жадана, запропонував клеїти стіки куди завгодно, хоч на лоб деканові, або коханій дівчині. А от останнього краще не робити.

  Хедлайнерами стали гурти, які очолюють музичний олімп закладу, - "Монтаж", "Steels", "Це міцне", "Море снів" та звичайно ж "П@п@ Карло", без яких не відбувається жодна масивна вечірка на барикадах, а відтепер - і денна сцена "Таврійських ігор", де хлопці вже другий рік поспіль радували своїм виступам слухачів жіночої статі.