Дві живі презентації одного "Мертвого Півня"
Нещодавно побачив світ новий альбом Мертвого Півня, на честь цього хлопці двічі збирали повний зал. СУМНОвці мали нагоду відвідати відразу два концерти. Хотілося б зауважити, що альбом під назвою "Пісні Мертвого Півня" вийшов дуже вдало, на початку весни, не затягуючи вибагливого слухача. Записувався диск у Харкові, продовження читайте пізніше, незабаром на нашому сайті буде рецензія на "ПМП".
Отож, перейдімо до концертів.
16.03 Docker`s ABC
Отож, 16 березня відбулося те, на що вже давно чекали прихильники некомерційної рок-музики. В Docker`s ABC квитки коштували 40 національних одиниць, через що багато прихильників не змогли потрапити всередину.
Довге затягування, скандування "мерт-вий пі-вень", настроювання гітари Ромком Чайкою, і ось... Вони!
Концерт почався з пісні, що, звісно ж, не могла не зацікавити слухача – "Сто баксів на місяць – і всі тебе..." Далі стало зрозуміло, що хлопці не вирішили нічого вигадувати і робити "вінегрету", а просто грали підряд усі пісні з свіжоспеченого альбому.
Барбара згадував про Андруховича, а Чайка гордо говорив про присудження письменнику міжнародної премії, про слухачів, що плакали слухаючи промову українця. Звісно, це доповнила "Курва, радіо, телебачення, курва, преса". За кордоном визнають, а на Батьківщині плюють, дяка Півням за те, що вони не піддаються цьому.
Після виконання усього, що було видряпано на диску, хлопці потішили всіх відомими старими піснями. Почалося все з пісні на літеру "Б". Барбара пообіцяв, що поцілує того, хто першим вгадає, що то за пісня. На щастя для соліста, вгадала дівчина. Це були "Б'ютіфул Карпати". Одна з найстаріших пісень Півнів, не знати яку просто сором.
Далі й далі. Під сценою робилося щось неймовірне. Стрибання, гоцання та підспівування, що часом заглушувало навіть самого вокалера. Барбара тішився, Чайка підкурював... Все йшло до логічного завершення.
"Старенький трамвай" та "Літо буде" остаточно розірвала публіку та й самого Барбару. Він двічі вдарився об металеву трубу під стелею, виробляв неймовірні акробатичні рухи тіла, за що публіка віддячувала тим, що співала, та ще й як, співала не лише небагатослівні приспіви, а й цілі куплети, чим особисто я пишався. Отак, в нас є публіка, для якої не важлива кількість викупленого часу в телерадіоефірі!
18.03 книгарня-кав'ярня "Бабуїн"
18 березня Мертві Півні знову будили "живих" прихильників своєї творчості музикою. Подія як мінімум непересічна, як максимум незабутня.
Ще за годину до офіційного початку виступу більшість місць була зайнята, а ті, кому не пощастило прийти заздалегідь, разом із немалою кількістю журналістів блукали залою та підключали усю свою фантазію, аби таки вмоститися якомога ближче до сцени. Вже традиційно для Бабуїна особливо віддані поціновувачі музики весь вечір спостерігали за подіями з літнього майданчика: безкоштовно, непоганий звук і, головне, улюблені виконавці на відстані витягнутої руки.
Поки йшли останні приготування, а Місько Барбара давав інтерв'ю єдиному акредитованому музичному телеканалу "Enter" (принаймні інших помічено не було), СУМНОвці спостерігали за публікою. Доволі строката аудиторія у Мертвого Півня: від статечних представників діаспори із сильним англійським акцентом до ексцентричних підлітків, які "компактно" розмістились на килимі перед сценою.
Сам виступ культового гурту розпочався словами його лідера: "Тексти для цього альбому написав Юрій Андрухович. Я вже про це казав. Як? Не казав? А мені здається, що я весь час тільки про це й говорю останніми днями".
Далі ж було близько двох годин музики – старої, старшої, нової, найновішої – і чим довше тривав виступ, тим настирніше виринало бажання йти разом із Барбарою у його дивний, екзальтований танок.
Кілька пісень із нового альбому були вже добре відомі прихильникам за попередніми live-виступами Півнів, що забезпечило спільний хоровий акомпанемент і додало чималого драйву. Шквал овацій зірвала стьобна "AND THE THIRD ANGEL SOUNDED" за слова: "Брат! Піва кончілась, ти прєдставляєш? Піва кончілась, жена ушла!".
Після цього публіку остаточно деморалізувало та довело до стану ейфорії виконання давно відомих "Франсуа", "Ето", "Квазіамор", "Літо буде" та багатьох інших. Щоправда, час від час відволікав та дратував увімкнений на беззвучний режим телевізор: такі музичні твори мало сприймаються під картинку політичної реклами та "Сезонів Мод".
Загалом Мертвий Півень сколихнув Київ своїми "Піснями..", довів, що якщо мова йде про талановитих виконавців, то й "мертві" співатимуть краще за живих.