Преса ''з'їла'' новий альбом Табула Раси
У 1998 році, на піку своєї слави, легендарна група ''Табула Раса'' покинула сцену, а її лідер Олег Лапоногов полишив публічне життя, популярність і музику заради усамітнення. Декілька років він вів відсторонене життя, по-новому оцінюючи життєві приорітети. Він залишив усі попередні знайомства, Київ та своє звичне життя для того, аби краще збагнути себе. Провівши складну духовну роботу, Олег вирішив повернутися до свого покликання - творити музику. У 2004 році артист переїхав із Сум до Києва і знову згуртував музикантів - дякувати ї за терпіння!
Про своє повернення на музичний ринок колектив офіційно заявив презентацією альбому Цветочные календари, котра пройшла у Бабуїні 25 квітня у доволі незвичній, але м'якій та приязній атмосфері. Журналісти змогли ознайомитись із альбомом за філіжанкою чаю, тобто у форматі традиційного англійського 5 o'clock-чаювання. Чи означає це те, що в планах групи зазначене просування на англійський чи західний загалом ринок - покаже час, бо наразі такий факт група замовчує і традиційно пропонує звернутися до промоутерів.
Цветочные календари - це доволі світлий альбом, у якому ми розповідаємо про речі, які неможливо втратити. Про любов, радість від кожного моменту життя, про красу світу, - розповів соліст гурту Олег Лапоногов. Авторство більшості пісень, а їх у альбомі 12, належить саме йому. Робота над ним тривала близько року на студії Сергія Товстолузького.
Кожна пісня - це розповідь про те, що нас хвилює або зачіпає струни нашого серця. Скажімо, у пісні Река Ориноко є персонаж - ламантін. Одного разу я дивився програму про цих чарівних тварин, котрі занесені до Червоної книги, і тоді я вирішив про них заспівати. Тому що з ламантінами люди чинять несправедливо, зничтожуючи цих доброзичливих беззахисних тварин. Такий грінпісівський поклик неможливо недооцінити.
Під час чаювання Табула Раса відповіла на усі запитання журналістів, а тоді пригостила їстівною версією альбому - тортом із зображенням обгортки Цветочных календарей. Наприкінці презентації музиканти виконали одну із найніжніших композицій альбому Апрель у акустичній версії.