«Перевізник 3»: Неймовірні пригоди Стетхема в Україні
Режисер: Олів'є Мегатон
Актори: Джейсон Стетхем, Ерун Краббе, Наталія Рудакова, Роберт Неппер, Франсуа Берлеан
Студія: Europa Corp.
Прем'єра: 27.11.2008
У 2002 році Люк Бессон надав на суд глядачам свій черговий продюсерський проект - драйвовий бойовик з Джейсоном Стетхемом в головній ролі. Фільм здобув шалену популярність, і сиквел не змусив себе довго чекати. Касовий успіх «Перевізника 2» дав зелене світло третій частині, на шляху до якої, зійшов з дистанції режисер перших частин Луї Летер'є. Але що ж погубило «Перевізника 3»? Проблема полягає не лише в зміні режисера, копати треба набагато глибше...
Відразу ж хочеться запитати у творців: «Чому ви обрали Україну для розвитку сюжету?». Весь цей задум з українським міністром, який піклується про чистоту й екологію власної країни (реальністю тут і не пахне), викраданням і перевезенням його дочки - все це виглядає дуже картонно і безглуздо. Без усяких сумнівів можна сказати, що це найбанальніша робота Френка Мартіна за весь кіносеріал, якому знову довелося відмовлятися від власних правил.
Сценарій від початку до кінця пронизаний безглуздостями і упущеннями, а про змістовну частину і зовсім ніхто не спромігся поклопотатися. Глядача спробували наситити лише відірваними сценами і гонитвою, вирішивши що про змістовну частину ніхто думати не буде. Стосовно екшн-сцен, то деякі з них дійсно були виконані на пристойному рівні, але операторська робота заслуговує найбільш гнівної критики. Ми стали свідками страхітливого тремтіння камери в геть невідповідні моменти, ну а крупні плани головних героїв виконані бездарно і однотипно. Що не викликає обурення, так це саундтрек, над яким дійсно постаралися.
Як повелося останнім часом, в бойовиках жіночі ролі грають уродженки з країн колишньго СРСР, але ніхто не задавався питанням, як вони грають? Деколи від їх гри стає просто смішно... Наталія Рудакова виключенням не стала, відігравши на середньому рівні, не показавши абсолютно нічого. Джейсон Стетхем вже не дивує... Все стандартно і одноманітно в його виконанні, мабуть, він вже переграв ролі крутих і невразливих парубків, пора відмовлятися від цього.
Ближче до кінця фільму, Валентина (Наталія Рудакова) говорить одну дивну річ: «Ми не такі як росіяни, українці відрізняються від них розумом і серцем». Для чого була сказана (і вкладена в уста режисером) ця фраза? Підкреслити напруженість між країнами? Напевно, потрібно бути дійсно божевільним, аби такою дурістю завершувати кіно. Подібні творіння можна із спокійною душею пропускати, а то раптом, після перегляду, в голову прийде думка, що Росія і Україна знаходяться на різних полюсах нашої планети.
Після кожної рецензії маю звичку виставляти оцінку фільму) Оцінювання за п'ятибальною шкалою.
Вміст: 2
Режисер: 2
Актори: 3
Оператор: 2
Саундтрек: 5
Середня оцінка фільму – 2.8
нормальне кіно. фраза "ми другіє" приємно лоскоче мою хохляцьку душу. Балабанову з його "ви нам іщо за Сівастопаль атвеціцє" ніхто не заважав "підкреслювати напруженість між країнами", тож Бессон нічим не гірший.
да, і Стетхем хороший актор. просто бабло заробляє мужик. не може ж він довіку в Lock Stock зніматись...
Её фраза никак не приносит радость моей душе, ведь снимали фильм не только для "хохлов".
А я сказал что Стэтхэм плохой актер? Мне он нравится, но все последние роли какие-то одинаковые, складывается ощущение что все под копирку, возможно это нравится некоторым, но я к однотипности имею иное отношение.
"Брат 2" теж не тільки для москалів знімався...
Да не только для москалей, но сравнивать "Перевозчика" с "Братом" я бы не решился...
чому?
А что в них общего?
справді, Брат набагато тупіший)
No comments
мда – по одягу – дочка прем'єр міністра – шлюха звичайна.
ще й з крутими замашками – водка, наркотики – а каже, що не русская )))
фільм – повне гівно, це капець просто..
Абсолютно согласен.
а ти думав вони інші – дочки міністрів. згадай ющенкового отприска
Я не знаю какие дочки украинских министров, потому что с ними не знаком и не общаюсь с ними, но то, как нам показали их довольно тупо, и действительно, как правильно сказал Богдан, она похожа на шлюху, а обращение наших милиционеров к гостям на "Сэр" чего стоит...
а я знаю і спілкувався. і скажу, що блювати хочеться від такого спілкування. з приводу міліціонерів – воно смішно звичайно але це не йде ні в яке порівняння зі старими америкосськими кіношками штибу "Красная жара" де всі громадяни СРСР зображувались неголеними вічноп"яними ідіотами в шапках ушанках. як на мене, прогрес очевидний! :))
Все же я думаю не все такие как те, с кем ты общался.
В Голливуде конечно тоже жестоко, там всегда наши народы изображают какимо-то нелюдями)) Но третий Перевозчик снимался исключительно французской студией, могли б и получше сделать...
Бодян, а ти бачив дочку НАШОГО прем'єр-міністра?
P.S. Так і хочеться тобі сказати – "Вася, шо ті гоніш?!?"))))))
От з аналогом доньки нашого прем"єр-міністра я б бойовик подивився. З однієї сторони Френк та вона з тусовкою байкерів, з іншої – російські спецслужби і терористи. Може четвертий таким зроблять? :)
Мнда...
Батько – minister of environmental protection, себто міністр з охорони навколишнього середовища.
Наталья Рудакова – чистокровна росіянка, уродженка Санкт-Петербурга.
Ех... А ще про ляпи фільму пишете :)
Как я уже писал в рецензии, мне был не слишком понятен смысл её выражения про русских и украинцев, поэтому в данном случае для меня важным не является фактор её места рождения. В конце то концов, Санкт-Петербург – это же не Милан, правда?
===Как я уже писал в рецензии
А, ну тоді зрозуміло, чому "сенс її вислову" виявився незрозумілим :) :) :)
===В конце то концов, Санкт-Петербург – это же не Милан, правда?
Так, не Мілан. Але точно за межами України, принаймні ще донедавна там був, якщо ми його, звісно, останніми днями не завоювали. :) Тому вислів "жіночі ролі грають уродженки України...Наталія Рудакова виключенням не стала" якось виглядає дивно.
Все-таки ты молодец, хорошие котрвыпады выдаешь) Спорить смысла не вижу, так как я действительно допустил ошибку. Просто на момент написания рецензии я не знал, что именно в Питере она родилась, знал что СССР, но не Питер, а в составе СССР были разные страны...
Я могу исправить эту оплошность если это возможно и никто возражать не будет...
===Я могу исправить эту оплошность
Ну, якщо вже виправляти – то все одразу. Наприклад і те, що Луї Летер'є – не "режисер перших частин", а лише другої, бо першу знімав Корі Юен ;)
Луи Летерье снимал первую часть в соавторстве с Юэнем, а то что его не всегда приписывают вторым режиссером не так важно...
смішні ви всі =) фільм з точки зору художньої цінності звісно ніякий =) але французи чомусь захотіли зняти французького Джеймса Бонда. але ви не думали чому? фільм знятий саме в дусі останнього фільма про Джеймса Бонда – покромсані динамічні сцений, а головий герой бьється крутіше ніж Нео в Матриці. але давайте ж не забувати хто писав сценарій. його писав ЛЮК БЕССОН. а він розумна людина і не написав би тупий бойовик. чи просто так фільм знімався про Україну? гадаю що ні
а тепер давайте подивимось на так звані меседжі які нам посилає Бессон:
в Україні є продажні українські митники, українці люблять поїсти, вино в них буває двох видів – біле і червоне, українці забивають на правила дорожнього руху і паски безпеки, є хмурні росіяни і такі ж українці, але українці стають говіркими якщо з ними подружитись, українці не такі як росіяни, вони "інші в голові і в сердці", українки багато придають значення зовнішньому вигляду – одягаються яскраво і сильно фарбуються, українці багато в чому не серйозні, українці пьють горілку з горла, українці живуть сьогоднішнім днем, в Україні є смачна українська кухня з свіжих продуктів, ВОНИ МАЛО ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ВІД ЄВРОПЕЙЦІВ, українці мають власну культуру а от європейці знімають тупі бойовики...
і най головніше – європейці нам кажуть: "більше нема країни (в понятті такої як був СССР) є тільки ринок, прибуток та збитки, ефективність та втрати, думайте глобально а не вузько" а українці на все це посилають європу на три букви
Люк Бессон геній і я йому просто аплодую стоячи! Французи та і інші європейці нас чекають в євросоюзі як тільки ми зрозуміємо що нема країни совкового зразка
:) Написав як відрізав!
та просто готувався написати рецензію на цей геніальний фільм, але мене випередили тому стисло висловив свою думку що до генія Люка Бессона та його чудового сценарію =(
нажаль люди дивляться лише на поверхню європейського фільму, хоч потрібно дивитись європейське кіно з середини =)
Ты считаешь что я смотрел поверхностно европейское кино? Это абсурд сравнивать "Перевозчика 3" с европейским кино, где очень часто проскальзывают истинные шедевры, а эта фальшивка скорее пародия на Голливуд.
«Перевізник 3» це не пародія на голівудське кіно, а пародія на комерційне європейське кіно =) а це велика різниця =)
Мені чомусь здається, що редактори сумно не були б проти двох різних рецензій на фільм :) Тим більше у тебе це цікаво виходить.
ну головна думка моєї рецензії є в коментарях до цієї рецензії, хто захоче то прочитає =)
Загалом так :) Але окрема публікація – то і плюс в блог... і в гуглі.. і є кілька сайтів, які транслюють публікації сумно через рсс. Ну то так – до слова.
ну завтра поки буду їхати в універ то доповню свій коментар до рецензії і ввечері опублікую рецензію з поглядом на суть фільму "Перевізник 3" а не з поглядом на спецефекти =)
А тобі довго їхати? як ти будеш по дорозі це робити?
ну я просто їзжу на маршрутці і сідаю на кінцевій а тому сиджу в маршрутці. поїздка триває мінімум годину отож гадаю що встигну =)
Супер! Контр-рецензія дійсно була б цікавою = )
Если захотеть, то в любом фильме можно найти что-то гениальное, но есть действительная гениальность, а есть притянутая за уши, в нашем случае это последнее. Бессон в последнее время не блещет и это стоит признать, его влюбленность в "Артура с его сказочным миром" меня разочаровывает – это явно не предел его возможностей, и вместо того чтобы снять для зрителя что-нибудь стоящее, он берет и снимает невнятный мультфильм\фильм, а далее и вовсе заявляет сиквел и триквел к нему...
Если в "Заложнице" можно уловить хоть какие-то намеки на жизнь в целом, то искать это в "Перевозчике 3"... Тем более, почему же так мало радостных откликов о фильме? Ведь получается, что украинцы должны быть в восторге от того, что Бессон придумал именно для нашей нации...
ну якщо захотіти то любий фільм можна і розкритикувати =) головне тільки захотіти =)
якщо ти вважаєш що Люк Бессон написав тупий бойовик в якому викрали українку і везуть її додому і там нема ніякого підтексту, то це твоє право. особисто я вважаю що тут не те що піддекст, тут прямий текст про україну який навіть не потрібно шукати.
"Тем более, почему же так мало радостных откликов о фильме? Ведь получается, что украинцы должны быть в восторге от того, что Бессон придумал именно для нашей нации..."
ну мабуть тому що більшість українців ще живе совком і не може зрозуміти що вже нема тієї совкової країни в якій вони продовжують жити =)
в усьому цивілізованому світі Україну вважають країною дикунів, що в нас бігають козаки в шароварах і з шаблями, що українці такі ж як росіяни і так само як і з росіянами з нами краще не мати справу. Бессон написав сценарій для фільму не для українців, а для європейців які розуміються в кіно і щоб показати європейцям, що українці такі ж як і європейці просто в них старіші поїзди, трохи занедбані вулиці і т.д. але це все можна виправити, головне що українці такі ж як і європейці і їх не потрібно боятись чи ненавидіти так як росію
Очень сомневаюсь что практически вся Украина живет совком, особенно если учитывать все эти кризисы, которые способны людей разбудить и действительно показать где они находятся.
Ну а поводу того, как преподносит Бессон украинцев Европе... Это мог сделать каждый, просто никому это не надо было... Тем более я сомневаюсь, что вся Европа мгновенно полюбит Украину, изменит кардинально своё мнение, только из-за того, что они посмотрели "Перевозчика 3". Мы как были для них отсталой страной без толкового правительства, так ей и останемся.
совок то не пляма чи ще щось що можна вивести. совок це стан душі і склад мозку, тому кризис совок не виведе =)
навіть у патріотично налаштованої частини україни совок в голові, він відчувається в якійсь азійності мислення. то все складно пояснити але то так.
"Ну а поводу того, как преподносит Бессон украинцев Европе... Это мог сделать каждый, просто никому это не надо было..." Америку відкрити також міг кожен, а зробивце Колумб, закон всесвітнього тяжіння міг відкрити кожен, але чомусь це зробив Ньютон але аж в 1687 і т.д. =)
"Тем более я сомневаюсь, что вся Европа мгновенно полюбит Украину, изменит кардинально своё мнение, только из-за того, что они посмотрели "Перевозчика 3"" звісно не змінить, але це підготовлює їхні мізки до того що є така країна і вона європейська країна і що різниці між україною і польшею практично нема, так само як нема різниці і з іншими країнами. ти просто мислиш по азійськи – різкі і швикі дії, а європейці так не роблять. вони роблять все повільно і обережно бо вони зрозуміли що різкі рухи ні до чого хорошого не призводять і побачиш що крім "перевізника 3" та фільму Мадонни "Бруд та мудрість" далі будуть продовжувати зявлятись фільми про україну і про українців =) ще доречі є фільм "Імпорт-експорт" про заробітчанку з україни який зняли в європі.
"Мы как были для них отсталой страной без толкового правительства, так ей и останемся." це правда але ми не для них такі а ми просто такі і тут справа не в європейцях а в нас. тому то і була сказана французом фраза для українки "більше нема країни. є тільки ринок, прибуток та збитки, ефективність та втрати, думайте глобально а не вузько" пряма фраза "українці ми готові вас прийняти до себе, але забийте на минуле і живіть в тому світі який є зараз!" але українці нічого не розуміють і показуть фак...
Чую я, к консенсусу мы приблизились немного, но тут же разошлись))
Твоё мнение на самом деле очень интересное, и действительно доля правда в нем есть, но принять я его не могу хоть убей)
А как нас примет Европа, я надеюсь увидеть в ближайшие годы, ведь должно же это случиться наконец-то! ЕВРО-2012 самый лучший повод для этого.
ну я багато спілкуюсь з європейцями тому знаю як вони мислять, і робити такі кроки це в їхньому стилі =)
а що до 2012 то мене вже підтошнює від цих чотирьох цифр... покищо ми тільки псуємо собі імідж цим Євро-2012. зарано ми за нього взялись. поки що наші люди не готові бути в європі і з такими темпами як зараз ще довго не будемо готові. якщо в найближчі роки нас приймуть в Європу то тільки з жалості та щоб Росія не забрала собі =)
"Твоё мнение на самом деле очень интересное, и действительно доля правда в нем есть, но принять я его не могу хоть убей)" – вбивати не буду, ти краще скажи чому ж ти його не можеш прийняти?
Ну как я говорил, я не увидел явного подтекста о котором ты говоришь. Причин не знаю, но это кино явно не для меня, первого Перевозчика пересмотрел бы еще раз, а вот на счет третьей части такого желания нет...
ЕВРО-2012 мы для себя придумали потому что смотрели через розовые очки, когда нам их разбили мы увидели истинную правду, но включать заднюю скорость естественно никто не собирается. Исправить ситуацию еще можно, но для этого нужно правительство, а не то, что сейчас присутствует в ВР.
"я не увидел явного подтекста о котором ты говоришь" ну я вже навіть і не знаю куди ще більш явно =)) більш явно це було би якби Люк Бессон півтори години з екрану розказував про Україну =) подивись ще раз. може побачиш те про що я казав а не тільки гонки на машинах і стрілянину
Я не зацикливаюсь на чем-то одном. Если это боевик, то должен быть качественный драйв, не наносящий ущерба другим составляющим; драма – содержание, но в тоже время не бесконечная болтовня. А в "Перевозчике 3" я только к музыке не имею претензий, остальное на низком уровне и поверь, я смотрел не только на погони...
А вообще, все равно, про что рассказывается в фильме, про Украину или про Уганду, не понравилось мне и все тут, повторные просмотры, я уверен ничего не принесут, так как уже имею опыт – первые впечатления самые точные, конечно за редким исключением=)
ну ти говориш стереотипами "Если это боевик, то должен быть качественный драйв, не наносящий ущерба другим составляющим; драма – содержание, но в тоже время не бесконечная болтовня." Коєни знімають кримінальні комедії, то чому не може бути бойовик з таким глибоким підтекстом? гадаю що може =)
Конечно может, я этого и не отрицаю...
Максиме, ти доходиш до абсурду. Не заперечуй очевидне! Україна, на жаль, продовжує бути совком якщо не економічно, то як мінімум ментально. А "крізіси" можуть не те що не розбудити, а остаточно нас поховати (бо як і при кожному "крізісі" страждає перш за все інтелігенція; олігархи ж виживуть, повір).
Я не отрицаю очевидное, просто я на примере знакомых людей делаю выводы – это ты называешь абсурдом? То, что олигархам легче ясное дело, тут смекалки не надо.
давай п"ять! все правильно написав
Я готовий дати навіть десять! =)
Хлопці, та вам що засліпило? Пояснюю: Люк Бессон і досі тащиться від Міли Йовович. Така сама й Ольга Куриленко. А от Ксенія Сабчяк годиться хіба що на роль прислужниць в обидвох українок.
Собчак даже на роль служанки не заслуживает)))
здалась вам та собчак. на світі так багато коней жіночої статі а ви вчепились в собчак =)))
Ну она просто ж как бы "наша")))
Правка: правильно "Ксєнія"
А про "Імпорт-експорт" написали вже багато. Є і на ПІКу.
Знімали австрійці. Ну, в них самих проблеми з меншовартістю. Так що той фільм в Європі серйозно не сприймають.
Рекомендую:
"La Sconusciuta" – соціальна драма з укр. участю.
Спасибо. Если найду -посмотрю.
оффтоп: мавко, зареєструйтесь – вам же зручніше буде;)
Олю, дякую за запрошення. Я ще трішки лісом поблукаю... :-)
Весна ж надворі !!
ну дивись, нявко, як холодатиме – закублюйся тут:)
:) вони зробили те що хотіли.
вони зробили так що ви подивились кіно і заплатили за це.
своєю статтею ви заохочуєте інших подивитись це кіно.
бо там згадали Україну.
+N до глядачів. оплачено.
Уж я то точно не хочу, чтобы ЭТО кто-нибудь смотрел...