поділитися:

   
   

Сайт "Мокша. Концептуальний одяг"

теґи: u@rt, u@rt-травень, Богдан Гдаль, Мокша, веб-конкурс, номінант u@rt

Цікавий, живий і надзвичайно органічний сайт неординарного творчого колективу з "Трипілля наших мрій". До всього – ще й тексти гарні! :)

Автор – Богдан Гдаль

 
Постійна адреса сторінки:http://sumno.com/link/moksha-kontseptualnyj-odyag/




Рецензії

 
15 квiтня 2009 Назарко
Креативність


Адекватність


Інформативність


Актуальність


Юзабіліті


Іноваційність


Культурологічна цінність


Бонус


З першого ж погляду сайт зацікавлює тематикою, оригінальністю та привітністю текствого наповнення.

Незважаючи на креативність засновників у розробці саме одягу — немало креативності виявилось і у дизайні сайту. Це додатково підкріплює відповідний авторитет ресурсу.

Приємно вражений, за що і бонус.
 
15 квiтня 2009 Володимир Іванов
Креативність
x4

Адекватність
x4

Інформативність
x4

Актуальність
x4

Юзабіліті
x4

Іноваційність
x4

Культурологічна цінність
x4

Бонус
x4

Це поки що найкращє, що я тут побачив. На сьогодня, це, ІМХО, еталон.

Сайт дуже художній, свіжий, гармонійний. Точно знайдено цікаву незайолоджену стилістику й естетику дизайну, шрифтів та логотипу. Рідкісний та дуже бажаний випадок - автор і замовник просто "знайшли один одного". Великий респект тандему.
Важливо, що, подорожуючі сайтом, просто отримуєш насолоду від процесу.
Окрема "родзинка" - дуже приємні, легкі та слушні тексти.
Захоплює наскрізна культурологічна інтегрованість проекту.
Хотілося б знати про "Мокшу" значно більше, ніж це дозволяє сайт. Тому за інформативність не поставив максимум.
Трохи дратує блимання текстиків, а головно - банери знизу. Доречі, "Наші кнопки" також дещо агресивні. Я б в себе не повісив.

Й щє дві "придираДлочки":
"Мокша" - це ж, як-ніяк, але культурницько-комерційний проект. Тому сайт конче потребує англійської версії. Це розширить і інформаційне коло і коло потенційних покупців. Цілком достатньо буде "лайт" версії. А от російська версія (як на мене) в цьому конкретному випадку - геть непотрібна. Вгадайте - чому?;)

Корисною була б також іконка-фавікон.

Але це, справді - дрібниці на тлі чудової роботи.
 
22 квiтня 2009 Олена Шарговська
Креативність
x4

Адекватність
x4

Інформативність
x4

Актуальність
x4

Юзабіліті
x4

Іноваційність
x4

Культурологічна цінність
x4

Бонус
x4

Художність та креативність
Мені там все так красиво й гарно:) Зі смаком і любов"ю зроблено, нічого зайвого - бездоганно, як на мене.

Адекватність
Абсолютно відповідає. Всім аспектам. Стиль сайту продовжує стиль одягу, доповнює його. Включно із текстівками. Взагалі, таке враження, що у людей жодних проблем із самовираженням. Така гармонія просто як бальзам на серце:)

Інформативність
Тут поетичності віддано на відкуп зрозумілість, причому із потрохами. Так якщо просто прогулятись - то приємно досить, але назвати це інформацією важко.

Актуальність
Наскільки регулярно оновлюються колекції, одразу ж і з’являються, я думаю. Принаймні, час від часу щось новеньке, цілком відповідно до погодних змін. Мабуть, доречно було б десь вивішувати підбірку сезонного одягу.

Юзабіліті
Моя логіка не збігається з логікою тих, хто сайт організовував:( Тому спочатку взагалі дуже важко щось знайти. Походу можна звикнути, і навіть запам’ятати де і що, але спочатку треба пройтись усім сайтом, бо так сходу не визначиш - що там є, чого нема. Щоправда, це не важко - він невеликий поки:) З іншого боку - всі необхідні функції працюють. Пошук іноді, щоправда, "заблукує" і не знаходить того, що є:(

Іноваційність
Думаю, із цим все ок... Я б цю категорію оцінювала за відсутністю зайвих наворотів:) Так от - тут в міру, як мені здається...

Культурологічна цінність
Якщо добре почуття гумору врахувати, то висока:) Ще можна посподіватись, що відвідувачі, невимушено зіштовхуючись із новими словами, іменами і реаліями із різноманітних міфологій, полізуть шукати в гугл, що воно таке:) Згодом можна енциклопедію влаштувати, якщо буде час і натхнення.


Бонус
За художність – бонус стопудово!
Креативність
x4

Адекватність
x4

Інформативність
x4

Актуальність
x4

Юзабіліті
x4

Іноваційність
x4

Культурологічна цінність
x4

Бонус
x4

Як говорять наші східні сусіди: «Респект и уважуха!» Довго шукав, що б тут полаяти - знайшов! Не подобається мені кнопки партнерів у футуре.)))
 
30 квiтня 2009 Юлія Марищук
Креативність


Адекватність


Інформативність


Актуальність


Юзабіліті


Іноваційність


Культурологічна цінність


Бонус


Дуже гарний сайт. Так захопилася, що важко зосередитись і бути об"єктивною :)))

Дизайн - чудовий. Полотняний фон дуже приємного заспокійливого кольору. Користування сайтом досить зручне, тільки мені знову трохи бракує хінтів, не все одразу розумію.Тексти такі милі. А ще сподобалось дуже, що в реєстраційній формі замість банального введення цифр треба відповісти на гарне запитаннячко :))

Недоліки навіть важко відшукати ))) Копірайт можна продовжити, мені це завжди впадає в око. А вцілому - дуже приємний сайт.
 
1 травня 2009 Богдан Логвиненко
Креативність
x4

Адекватність
x4

Інформативність
x4

Актуальність
x4

Юзабіліті
x4

Іноваційність
x4

Культурологічна цінність
x4

Бонус
x4

Інформативність дуже мала - я єк вибираю одєг, то запарююсь дуже то сильно тим. Вважаю, що краще б одну маєчку зробили да розписали про неї багато - де шви, де смердіть буде під час потіння, в яких місцях мнеться і розглажувати треба дуже то сильно. Коротше - креативність зачотна, ну зачотна, шо сказати, просто зачотна і всьо шо можу сказати.
 
1 травня 2009 Віктор Хоменко
Креативність
x4

Адекватність
x4

Інформативність
x4

Актуальність
x4

Юзабіліті
x4

Іноваційність
x4

Культурологічна цінність
x4

Бонус
x4

Досконалий та гармонійний сайт. Бракує англійської версії.

Підсумки по критеріям (сума / середній бал)

sonyashka 
Соняшка 11 квiтня 2009 #

А я думала, що про цей сайт давно уже всі знають) ггг

ivanov 
Володимир Іванов 12 квiтня 2009 #

Це, власно, номінування до u@rt на кращій сайт травня. Підтримайте Мокшу, якщо вона так добре вам відома.)

nazar 
Назарко 15 квiтня 2009 #

я не знав :)

ivanov 
Володимир Іванов 15 квiтня 2009 #

З твоєю оцінкою згоден майже на 100%

nazar 
Назарко 15 квiтня 2009 #

значить я вгадав :)

ivanov 
Володимир Іванов 15 квiтня 2009 #

Хе!
Вгадали Мокша і Богдан Гдаль!))

nazar 
Назарко 15 квiтня 2009 #

Хм. З приводу "знати більше про Мокшу" — це слушне зауваження.

ivanov 
Володимир Іванов 15 квiтня 2009 #

гиги.
Піду – щє зірочку зніму!)))
В них щє пара тижнів надолужити! будемо тиснути)))

nazar 
Назарко 15 квiтня 2009 #

А зірочки не знімаються :) гггг...

ivanov 
Володимир Іванов 15 квiтня 2009 #

Вже пойняв!((

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Зате, скористувався технічною можливістю і додав щє дві "придирадлочки" до рецензії.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

:) Можна скористатись технічною можливістю — стерти рецензію і написати нову :) Наперед скопіювавши текст старої ;)
P.S. якщо що я цього не казав, це бот.

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Як бачить бот мені для додавання навить й терти нічого не знадобилось!)
Насправді – відсутність англ.версії вважаю суттєвою вадою.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Я на це і не звернув уваги... там, наскільки я розумію, мова тільки українська.

Зате елгефест розійшовся в цьому плані аж на чотири мови :)

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Німецька версія, наразі, тільки започаткована. Вона – як подяка країні, де зроблено половину моїх робіт, та дві третини виставок.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Ого. Так он де вона — колискова мистецтва :)

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Локализація колискової – складна тема та довгий список.) Але фактично більшість власників моїх робіт – німці. В Саарланді в нас була чудова технічна база. Друга. Бо перша – в київському Інституті електрозварювання ім. Патона.

Заофтопили ми "Мокшу"!))

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Правила нашого чатіка не передбачають офтопік :)
Зате в гуглопошуку даний лінк по запиту "мокша" вже сьомий :) хі хі. Та і елГефест три лінка з сумно має :)

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Отак і формується викривлене відображення світу!)))
Навить галерея "Коло-Заспи" отримала від СумноКому суттєвий промоушинг!)

Насправді – популяризація цікавого в українському електроному просторі і є генеральною метою як новітнього рейтинґу, так і СумноКома вцілому.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Мокша поки незадоволений результатами популяризації :)

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

))))))
(потераючи спітнілі долоні)
А, то це просто промоушинг!?!? Сумно!

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Я занепокоєний :) Що таке промоушинг?

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

це цитата, не хвилюйтесь)))
Володимир Іванов сьогодні 11:22 #

Отак і формується викривлене відображення світу!)))
Навить галерея "Коло-Заспи" отримала від СумноКому суттєвий промоушинг!)

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

аа... завтикав.
Так чи інакше – всі ці сторінки легко знайти в інтернеті, а значить це не просто доступна, а потенційно популярна інформація для серфера :)

ivanov 
Володимир Іванов 2 травня 2009 #

Блін, тікі зара дотямив, шо ти мав на увазі!)))

nazar 
Назарко 2 травня 2009 #

Краще пізно... :))

ivanov 
Володимир Іванов 2 травня 2009 #

Туплю... :)

sharhovska 
Олена Шарговська 22 квiтня 2009 #

це посилання на Мокшу http://sumno.com/link/moksha-kontseptual​nyj-odyag/
це посилання на Олену http://sharhovska.sumno.com/

зробіть, пліз,їй можливість написати рецензію на неї (Олені на Мокшу)

О:)

ivanov 
Володимир Іванов 22 квiтня 2009 #

Ріхтанул.
Здається, зараз має запрацювати)

nazar 
Назарко 23 квiтня 2009 #

:) Олена вже зробила рецензію :) УРА!

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

))) зніміть, будь ласка, мою рецензію)))
пагарячілся))) визнаю(
ех, молескін, молескін...

nazar 
Назарко 23 квiтня 2009 #

:))...
а біля кнопки "редагувати" хіба нема кнопки "видалити"?

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

... та якось жалко було)))
ех...

nazar 
Назарко 23 квiтня 2009 #

допомогти? :)

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

Я САМ!!! "Пригоди італійців в ДЕБВИДУМАЛИ"

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

дуже дякуємо за пісню!)))
... а, енциклопедія, то цікаво!

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

Несподівано для нас! Дякуємо!!!
Хотілось би написати кілька слів.
У нас є кілька принципових (концептуальних))) постанов, які реалізуються в наших роботах та взаємовідносинах з "середовищем" в якому і для якого ми творимо.
Одна з них – зберігати міцний зв'язок між своїм світоглядом та роботою, шо з нього і випливає. А це не так просто, як здається спочатку)).
Бо ми хочемо працювати, а треба(?) "робити бізнес", ми хочемо говорити, а треба "піаритись", ми шукаємо однодумців, а треба "брендитись"))) І це не просто скиглення "мистців", це наш пошук вірної межі...
...тому ми не будемо вивішувати "кнопку для фанів" на сайті, а послухаємо сторонніх спостерігачів.
Тут жеж збирають(наскільки активно?) об'єктивний рейтинг, а не виграють "ланоса")))

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Нема жодної необхідності вішати кнопочку таким чином, як це вже зробили конкуренти.
Ви ж і насправді працюєте в зовсім різних видах мистецтва.
А от просто додати кнопку u@rt з поясненням було б і корисно й інформативно для читачів вашого сайту, і цілком природньо з погляду інет-етики.
Тоді це не буде закликом до фанів: "Всі на боротьбу з Дєнікіним!", а слушною і доречною інфою про те, що відбувається у світі і з вами.

Бо сподіваюсь, що u@rt є достатньо важливою мистецькою подією.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Стараємось залучати людей для об'єктивного рейтингу :) Поки дається тяжко. Будемо покладатись на старання жюрі ;)

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

Ще раз дякую за дружні поради але мені все таки здається, шо інформування та залучання людей до рейтингу має відбуватися на нейтральних територіях. Ясно, шо народ побіжить підтримати "своє")) І який тоді в цьому сенс?
Цей рейтинг МАЄ бути подією але то ТРЕБА було б зробити. Інформації про його існування просто нема! Ні на тематичних ресурсах, ні в рекламному обігу. Тому кількість учасників ніякова.
(Статистика: наш сайт за рейтинговим посиланням відвідало шість людей)))
Таке враження, шо тре зробити рейтинг цього рейтингу, шоб побачити реальну картину)
Поважаю Вашу роботу і ще раз дякую за оцінки та коментарі. Готовий до спілкування.
Вибачайте за критику))

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Тобто я на своєму сайті не повинен розповідати про виставки в яких беру участь?) Хай цим займаються "нейтральні" ресурси?

Подією-то він вже Є. От тікі про неї ніхто не знаЄ)))
Де факто конкурс стартував з понеділка. Звичайно треба прагнути до розміщення інфи про нього. Але ж ти розумієш – як комусь цікаво подавати посилання на чужі проекти?))

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

)))))))))))))) І сміх і всьо такоє)))
Хто організовував цей рейтинг і для чого?
Якшо "АртВертепу", наприклад, не цікаво проведення ОБ'ЄКТИВНОГО рейтингу українських мистецьких ресурсів, то "в какіє ігри ми іграєм"?
За таких умов (жлобства) можна займатись лише підвищенням відвідуваності (жлобством) свого ресурсу. Так можна і до "25копійокзаклік" дійти.
Думаю, коли б глибше продумати організацію такого заходу, як рейтинг, то знайшлось би людей-ресурсів реально зацікавлених в хоча поверхневій оцінці стану укрнету.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

До речі, а звідки ви знаєте скільки людей відвідало саме за рейтинговим посиланням?

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

гугланалітікс!?

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

я мав на увазі який реферал.

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

за 15 квітня СумноКом – 6. Це максимум.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

За один день нічо так. Статистика пише 33 унікальні перегляди цієї сторінки на дану мить. Можу запевнити, що для сумно це нормально. Ну зрештою може і сумно, але ж це уанет.

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

В будь-якому разі критика є критика ,робота є робота. По ходу будемо бачити які помилки. А люди, які можуть їх виправити — виправлять.

В рекламний обіг я сумніваюсь що це піде, але хто міг це піарив у різних місцях. Піар на самому сумно це вже не мало. Аудиторія пасивна — це проблема.

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

Е!!! Народ!!!
Я розумію, шо треба шось робити і це краще ніж нічого)) але ж той, хто вирішив влаштувати цей рейтинг(?), якось планував свої(а більше спільні з уанетом?) дії! Чи шо!?
Пасивна аудиторія говорить про рейтинг рейтингу, як на мене.
А рейтинг рейтингу)) говорить про організаторів, вибачайте.
Думаю, такі речі треба глибше проробляти, шоб вони дійсно ставали Подією і мали Якісну Марку. Інакше СумноКом стане СмішноВсім...
Може проблема в молескіні))))))

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Погоджуюсь. Організатори! Думайте, робіть шось!

а якби було смішно всім – то було б класно :) я так думаю.

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

Ставлю "свій" молєскін і кіло паперу для нотатків, шо людям СмішноВже)))

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

о. а це ідея.... хі хі хі. http://smishno.com/ але вже домен зайнятий.

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

Ого, там скорше сумно вже)))

nazar 
Назарко 17 квiтня 2009 #

Зате нам весело! :)

ivanov 
Володимир Іванов 17 квiтня 2009 #

Частково згоден. Про те шо весело.) Я б не хотів, щоб те шо ми тут робимо сприймали надто серйозно найперше ми самі.
Існують мистецькі сайти в уанеті? Існують. Яка їх кількість та якість? Точно без масштабного моніторінґу не скаже ніхто. Емпірічно може робити певні висновки з досить великим ступенем верогідності. Бо кожен приблизно уявляє кількість і якість творчих одиниць у своїй царині. Я, наприклад, щодо скульптури.
Відповідно можна скласти уявленя про те, який відсоток з цих одиниць представлений в інтернеті. Три чверті скульпторів не знають, як вмикається комп'ютер. Більше половини не мають електроних адрес. Сайти мають менше десяти відсотків. Треба визнати, що ті, хто мають, найчастіше успішні художники, відсоток яких сам по собі не великий. Врешті ми вийдемо на досить невеликі цифри в кожній з областей мистецтва. В музикантів сайтів більше, в театралів – менше, але картина поступово складеться без надзвичайних зусиль.
А наша справа – з досить невеликої кількості існуючих мистецьких сайтів зібрати докупи щє меншу кількість пристойних проектів.
Як на мене – це цілком можливо.

moksha 
Мокша | людяний одяг 17 квiтня 2009 #

Я, чесно кажучи, сам не дуже знаюся на ситуації в уанеті. Але проблему можу уявити. І судячи з усього вона не одна)))
Сумноком взявся за проведення цього рейтингу. Це означає що люди відпрацювали (сюди входять всі складові процесу) поставлені перед собою завдання і здійснили цей проект ВЖЕ. Бо він є і працює. Думаю, вони знаються на тих всіх проблемах, принаймні існуючих в інеті і тому зробили все, шоб їх вирішити або оминути.
... Або не зробили і не оминули, бо якось воно слабенько виглядає...
На виході матимемо: сумнокомівський рейтинг неадекватний.
А шкода, бо ресурс достатньо думаючий.

Про той народ, шо ше не віртуалізувався, взагалі окрема розмова. І з тим є купа роботи, якою також могли б цікавитись сумнокоми. Якби...
Мені здається, шо основна проблема все-таки у недостатній глибині відношення до завдань. Сумноком, все таки, соціальна мережа, де народ просто спілкується своїми статтями чи візіями і не має якихось глибших завдань чи мотивацій, шоб заохотити людей до колупання в проблемах.

ivanov 
Володимир Іванов 18 квiтня 2009 #

Ключьовим є останнє речення твого (сорі, якщо шо нє так – повернусь на "Ви")поста.
СумноКом це ж таки справді "спільнота блоґів про культуру" і вирішує задачі своїми засобами і мірою своїх можливостей.
Це ж не профресурси з бюджетами, зарплатнею, рекламою сісєк та легальними і нелегальними інвесторами.
Тут нема якихось "організаторів" та "підлеглих виконавців", що можуть ображено сварити "сумчасте начальство". Але тут зацікавлена, часом компетентна публіка, що з цікавістю знайомиться з мистецькими сторінками, що потрапляють до конкурсу.
Тут все робиться спільними зусиллями. Де їх зосередиться більше – буде й більше просування. На відміну від нашої основної роботи (в моєму випадку – скульптури, в твоєму – моделювання одягу) і особистих творчіх інструментів (якими, зокрема, є наші сайти) u@rt є соцпроектом. Він не має нічого спільного із "глянцевими рейтинґами". Це, здебільшого, наш погляд самих на себе. Твоя думка цікава мені, моя (сподіваюсь) – тобі. А конкурс – не більш, як засіб і привід для знайомства і порівняння.

Тому й Молескін, а не Ланос.

moksha 
Мокша | людяний одяг 18 квiтня 2009 #

Це все я дуже добре розумію!!!
Та отут і починається саме цікаве!
Не буду оригінальним коли скажу, шо гроші тут не при чому. Вірніше при чому але не чужі гроші, а заробляння їх самим ресурсом. Як? То вже інше питання. Але не треба висувати це як аргумент низької якості. При тому гроші часто роблять і навпаки, погіршують проект.
Відсутність "організатора" так само вдається в знаки. Нема рушійної направляючої сили. Тому виходить просто тусування і майже на місці.
Те шо "спільне" – то супер! Але це і розмиває можливості спільної роботи, коли нема "центру" (ну, ясно шо я не про "боса" говорю))
Потусити теж тре інколи)) Але не в нашій ситуації УА-НЕТУ (уанема))) Тут пахати тре! Навіть, якшо за це не платять... бо ж все одно не платять і все одно витрачається час та зусилля.
Може просто хтось один має брати на себе відповідальність і вести.

А Молескін, то хіба не Ланос?

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

"Може просто хтось один має брати на себе відповідальність і вести.

А Молескін, то хіба не Ланос?"
Може. І так звичайно й бува. Один бере, а навколо стоять семеро. Троє мовчки "втикають", а четверо йому пояснюють, як це "насправді" тре було зробити.

Нє, Молескін, звичайно, не Ґрааль, але – не Ланос.

moksha 
Мокша | людяний одяг 19 квiтня 2009 #

Приймаю на свій рахунок. Дійсно відчуваю себе в тій "четвірці"((
Та готовий попрацювати в перших рядах)), наскіки зможу! ...хоч і не дуже компетентний в уанеті...

Молескін говорить учасникам конкурсу про його "низький бюджет". Така нагорода більше схожа на стандартне привітання, типу "грамота"))
Чому б не запропонувати (і, головне, здійснити) "інформаційну бомбу" в УАнеті? Гріє!?

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Сама по собі справа зібрати десь гідні уваги мистецьки веб-ресурси є продуктивна. Спільне обговорення їх – ще доцільніша справа. А, якщо все це відбуватиметься справді змістовно – то й прийде обговорити-почитати більше людей. І люди ці будуть більш "в темі" ніж ті, що набіжать на попсових платформах. Отже, як на мене, те що u@rt за один тиждень не увірвався до топів – не траґедія й навить не драма. Час на те, щоб посісти відповідне місце, в проекта ще є.)
На цьщму етапі (з твого боку) було б кошерно скористатись з можливості рецензування та пропонувати цікаві сайти на свій розсуд. (тікі не скупчити всі сайти Богдана в один місяць, бо попереду – ще вісім))) Цікаво почитати буде всім, а комусь ще й корисно.
Кожен з нормальних сайтів – то вже бомба. Різної сили, часу й радіусу дії. А тут в нас – арсенал.))

moksha 
Мокша | людяний одяг 19 квiтня 2009 #

Не знаю, шо таке бекграунд)) в цьому випадку але під "інформаційною бомбою" мав на увазі приз у вигляді якоїсь уанет- чи медіа-активності від організаторів. Думаю це було б корисніше та мотивованіше для учасників.
писи)))
і в грошовому теж

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Як "промоушинг", то він знає!))
Якщо є "бомбові" ідеї – пропонуй. Вони ж не заперечують, а, навпаки, посилюють. Але будь готовий, що втілювати доведеться, як Мокша в уанеті – "фактично самому".))

Тим часом справді пропоную розширити обговорення на інші проекти, а то ми якось надто на теріторії "концептуального одягу" скупчились.))

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

ПиСи
Молескін – нормальний приз з приємним бекґраундом, тим більш для "сайту місяца". Справа ж не в грошовому еквіваленті.

nazar 
Назарко 19 квiтня 2009 #

...це вже культ молескіна якийсь :)

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Культ буде, якщо ми й далі придилятимемо надмірну увагу досить умовному призу.)

nazar 
Назарко 19 квiтня 2009 #

Точно :)
Але я не приділяю :) А констатую вже пост факт :)

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Точно.:) Тема Молескіна, це "тупікова гілка дискусії")))

ivanov 
Володимир Іванов 18 квiтня 2009 #

ПиСи
А конкурс, як на мене, цілком адекватний. Адекватний ситуації в уанеті, тим більше – стану справ з мистецькими сайтами. Якщо нам вдастся щоч трохи змінити щось на кращє – не даремно тоді цей проект вигадали. Як на мою думку – то вдастся.

moksha 
Мокша | людяний одяг 18 квiтня 2009 #

бляха, не встигаю відповісти)))

ivanov 
Володимир Іванов 18 квiтня 2009 #

"бляху" зараховуємо відповіддю?)))

moksha 
Мокша | людяний одяг 18 квiтня 2009 #

Дякую за телепатичне розуміння)))
Тепер можна і на ти)))
... але ше народжую попередню думку, то "бляху" рахуємо стратегічним напрямком поки)))

ivanov 
Володимир Іванов 18 квiтня 2009 #

))))
Як стратегічний напрямок також адекватно)

ivanov 
Володимир Іванов 18 квiтня 2009 #

Тим часом:
На сайті дізнатися хто то є "Мокша" не вдалося. Змушений виходити з наступної інфи)):
Мордва делится на две основные группы — эрзя (живут восточнее) и мокша (западнее).

Дополнительная информация: Выделяют еще три малочисленные группы мордвы — шокша (эрзя, испытавшая сильное влияние мокши), терюхане (обрусевшая мордва Дальнеконстантиновского р-на Нижегородской обл.) и каратаи (тюркизированная мордва).

moksha 
Мокша | людяний одяг 18 квiтня 2009 #

то прийдеться нас питати))) якшо дійсно цікаво)))
є багато не сказаного на сайті. і це задумка)))
але з мокшею, дійсно, найскладніше)))

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

"Заманухи", звісно, потрібні. І в вас їх там справді, достатньо. "Інфополітика" сайту – цілком ваша компетенція. Але, на відміну від різних авторських заморочок, назва – питання ключове. Тим більше, що це ім'я певної особи, яку не ми з тобою вигадали. Зайшов на сайт – означає цікавлюся. Якщо за роз'ясненями щодо імені богині щє доводиться до вас питатися-звертатися-реєструватися...
Вибачте – кращє в Ґуґла спитаюсь:
"Параскева Пятница покровительствует в первую очередь женщинам: в замужестве, деторождении, домашнем хозяйстве, главным образом – прядении и ткачестве. В жертву ей приносят холсты, нитки, льняную кудель, овечью шерсть. В былые времена все это бросали в колодец, над которым стояла деревянная скульптура Пятницы. Этот обряд назывался мокрида. От слава «мокрый». От того же слова идет и имя древней славянской богини Мокоши, которую с приходом христианства заменила Пятница. Мокошь единственное божество женского пола, которое князь Владимир допустил в свой пантеон. Восемь лет простояла она на горе в Киеве, а потом была ниспровергнута вместе с Перуном и другими богами. Но в народной душе она, конечно, жива до сих пор. Обычно она является в виде простоволосой большеголовой женщины с длинными руками и прядет по ночам."
А в Ґуґлі – тіки росйська інфа. (Це при тому, що до "Мокши" я в запиті свідомо додав "Мокош", бо інакше крім "шокши-мокши-ерзі" нічого не дізнаєшся) З чим всіх в уанеті й вітаю.
Я про те, що в цьому конкретному випадку шифрувати назву якось... собі дорожче.

moksha 
Мокша | людяний одяг 19 квiтня 2009 #

Все вірно, все вірно!!!
З назвою ми "вигрібаємо" найбільше)))
Навіть ті, шо знають Макошу, кажуть, шо ми "шокша". А шо, класно звучить, ше більш по-українськи – ШОкша!!!
Та задумано було так. Взяли свідомо російськомовне(?) звучання, бо хотіли поглибити та поширити "сфєру вліянія")))При чому віднесли це ім'я до трипільських часів, шо підтримується графікою. При чому свідомо не виводимо ЇЇ до пізніших часів, до пантеону Володимира.
За цим всім стоїть багато роздумів і де-не-де в інтерввю ми їх виголошуємо. Але, як казав один мій знайомий "«Художник має не розповідати, а демонструвати». )))
... не хочеться зводити назву напряму до сакрального, тим більше шо так воно (сакральне) не працює. І навіть приємно, шо "Мокша" виходить погуляти на простори цілої народності)))
А ше є індуістський термін "мокша – визволення". То, взагалі санскрит.
От і починають думки крутитись (сподіваюсь)), а звідки ж воно взялося кінець-кінцем... Та ше й гугл не допомагає)))))
Ну хіба не культурологічна цінність?)))

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Та ні, Ґуґол як раз худо-бідно допомагає. Просто можна один з структурних елементів ввести до уанету, а можна залишити обабіч, як є...
Так шо тут "культурологічну цінність" я б якраз мінусував. Така, в цьому випадку, "ціна заманухи". Хоча, ще раз повторюю, інфополітика сайту – ваш вибір. Моє право – висловити свою думку щодо цього. Ваше – її ігнорити. Як казали в якомусь російському фільмі: "Ето нормально")

moksha 
Мокша | людяний одяг 19 квiтня 2009 #

Мені здається, ми говоримо про різне)

Я кажу про існування наших думок не в уанеті, а в голові людини, яка сприймає інформацію від нас. І те, як ми її подаємо, не просто "замануха", а метод адекватного(?) донесення наших задумок. Бо інакше треба робити окремий ресурс, де б пояснювались ідеї.
Ми не названі Макошею, Мокошею, Мокшею в тому розумінні, шо є відомим серед загалу. Це наше абсолютно суб'єктивне трактування. Тому нам нема на шо спиратися, тому ми недоговорюємо... І так в багатьох випадках...

А ти)) мабуть кажеш про існування як раз такої інформації. Та ше й в уанеті.

Чи я чогось не розумію? Може мова про якись технічно-етичні моменти?

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

В нас схожі випадкі із назвою – я також себе уособленням Гефеста не вважаю.)) У предметних розмовах я, зрозуміло, також більш детально говорю про сторі цієї назви.
Наразі про Гефеста в уанеті інфи чимало, а от Мокош "фактично сама"(с))) Не йдеться про розлогі енциклопедійні статті, але чого б просто не нагадати, хто це? Ти ж кращє за мене знаеш – "утаємнених") обмаль. І дізнались вони про Мокшу не з уанету.

moksha 
Мокша | людяний одяг 19 квiтня 2009 #

А хто мені повірить шо Мокша це не словвянське язичницьке божество, а кінець епохи матріархату, та початок державотворення та правління касти "дармоїдів")))

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Я повірю.)

ivanov 
Володимир Іванов 19 квiтня 2009 #

Але якщо люди знатимуть про слов'янське божество, то тих, "хто вірить" також побільшає.)

moksha 
Мокша | людяний одяг 19 квiтня 2009 #

мені тре подумати (чухаючи десь зверху)...

ivanov 
Володимир Іванов 20 квiтня 2009 #

А мені тре подумати про слово "рейтинґ", хоч і не я його сюди долучив.
Думаю, що воно дещо "з іншого світу" і тут не зовсім доречне. Може конкурс... огляд...

А ще копнути шановних "членів журі" бо Альо! щось гальмують з рецензіями в своїй "зоні відповідальності". Завтра нагадаю.

nazar 
Назарко 21 квiтня 2009 #

А Мокша і Макош ніяк не пов"язані?

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

Мокша, Макоша, Макош, Мокоша, Мокош – суть одне іммя.

nazar 
Назарко 22 квiтня 2009 #

Цікаво цікаво. Яким чином богиня плодоріддя і жіночих справ вписується в концепт :)

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

Дивлячись в яку сторону копати)) Якшо просто, то вона ше й покровителька рукодільниць та ткачів.
Якшо складніше, то тут(на форумі) не брався б розкривати.
...але трохи вже казав:
сашко бо-гі 19 квiтня 23:38 #

А хто мені повірить шо Мокша це не словвянське язичницьке божество, а кінець епохи матріархату, та початок державотворення та правління касти "дармоїдів")))

nazar 
Назарко 22 квiтня 2009 #

Упустив. Цей "форум" як раз для того існує, щоб тут обговорювати всілякі речі :) Без обмежень. Принаймні я правил не бачив...

Щодо кінця епохи матрірхату.. – є якісь аргументи?

Гугл для прикладу запропонував багато літер: http://slavya.ru/trad/makosh.htm

ПС це можна винести в окрему гілочку.

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

От якраз ця "книжечка" і дала поштовх для створення назви.
Далі по тексту чи раніше)) (ліньки зара ритися)), як одна з версій є приввязка до трипілля.
Трипілля – культура матріахату. Є версії, шо той народ не воював. Принаймні, організовано та "со знаієм дєла".
Ше далі по тексту є глава "На пороге государствєнності". Де вочевидь державність складається навколо основної функції – війни.
Це три основні моменти, якшо приввязуватись до Рибакова.
Іммя Мокша взяли за відсутністю варіантів звучання мови (мов?) трипільських (матріархальних) часів. А та, як з іммям вона вже "просто" в пантеоні, серед інших, тому і кінець матріархату.
Ясно, шо не все так просто і не тіки на поверховому розумінні історії та археології вибудовувалась наша концепція. Але і не без того)))

nazar 
Назарко 22 квiтня 2009 #

ого..... ну нічого собі хід думок :)

І на сайті про це не написано?? :)

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

нє))) це падразумєваєтся)))

nazar 
Назарко 22 квiтня 2009 #

Непорядок :) Цю цінну інформацію треба опублікувати :)

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

Тут погоджусь з Івановим: «Художник має не розповідати, а демонструвати»
Хоча в принципі з цим не згоден) Художником взагалі не можна бути)))

nazar 
Назарко 22 квiтня 2009 #

:) воно то так.... але всерівно інформація цікава... якщо тільки демонструвати, то тоді і без назви :) а раз є назва... значить за нею зміст.

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

на сайті є своя атмосфера, свій емоційний стан. це, як дружнє спілкування, де люди не дістають свою філософську артилерію. там в нас практика "українського дзену"))), як сказав один знайомий.
а такі, глибинні речі, ми потихеньку розкриваємо але на інших територіях

nazar 
Назарко 22 квiтня 2009 #

хи хи :) схоже на елемент таємничості :)

moksha 
Мокша | людяний одяг 22 квiтня 2009 #

пс
тут, володимир іванов майже переконав мене брати активну)) участь в житті уанету. та от тут я і задумався...
а чи так працює та інформація, яку ми хочемо донести?
наша бесіда схожа на ту, тільки з іншого боку)))
та, нє), не таємничість))), то мова така.

ivanov 
Володимир Іванов 22 квiтня 2009 #

В сучасній музиці є термін "уявний фольклор". Найбільш прикладів у так званій "World Music". Гадаю, що ви в курсі. "Мокша" – приблизно той випадок.

Я згоден, що не варто все розжовувати (бо в людей мізки атрофуються), але певний мінімум чіткої інформації має бути. Бо існує, як на мене, така собі "проф-етика". Зокрема, моральні зобов'язання щодо особи, чиїм ім'ям користуешся. І тут якраз вийшло не досить акуратно.

А загалом ми дискутуємо не принцип, а міру/межу. Бо в принципі-то якраз згодні. Як на мене, "Вій", "Мокша" і "ельГефест" великою мірою – одна тема.

І тут якраз найкраща теріторія для таких обговорень. Власне, саме для них її і створено.

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

Мені дуже цікаво з тобою спілкуватися, бо відчуваю різницю потенціалів та різницю мислення!)))І майже кожен наступний крок виводить мене на філософське)))
Термін "уявний фольклор" прогуглив)) і зрозумів, шо то, ше не термін, а "влучне визначення французьких фахівців")) Та якби то був вже і термін, то тим більше я б протестував.
...ліричне... колись у вступі до якоїсь совєцької книжки по теорії економіки, переклад американських авторів, прозвучала така думка наших фахівців): не зважайте на те, шо у назві роботи є термін "теорія". в західній школі, яка обумовлена капіталістичними (ну, трохи крепше звучало, звісно) відносинами цей термін означає делко не те розуміється в нашій методології...
До того, шо сам термін має мати вагу більшу ніж "влучне", та ше й в гуманітарних науках)). А головне, шо то таки термін. Тобто чиясь ментальна конструкція (оце, вже заліз в суббєктивну термінологію))), шо стосується іншої ментальної чи емоційної конструкції, які в свою чергу відносяться якось до реальності.
Мне більше цікавить реальність, та те шо ближче до неї).
Давати визначення, це окремий вузькоспеціалізований інструмент,як на мене, котрий використовується часто не за призначенням. І тут не без капіталістичної)) складової.

Моральні зобоввязання щодо особи ми виконуємо тим, що наповнюємо її іммя тим змістом, який не сіє міжрелігійні та міжнаціональні сутички, акцентує увагу на більш природних та людяних стосунках і відправляює уяву людини, хоч на мить, до країни мрій)) або на город до Бараболі)))
Може трохи банально та навіть пафосно але воно ж так таки працює. Хоча цього краще не казати)))

Щодо міри/межі, то шось не вхопив) Може якось розгорнути?

ivanov 
Володимир Іванов 23 квiтня 2009 #

Кожне визначення твого доробку "збоку" апріорі є чужою ментальною конструкцією. Наші з тобою обговорення є також "обміном ментальними конструкціями". Наші погляди, як на мене, досить близькі, але в розмові ми інстинктивно їх поляризуємо, бо життя, таки, складається з протилежностей і без них не існує.
"Моральні" справді, трохи не точно. Скоріше йдеться про "інфо-етику")
В мене схожа ситуація з назвою "Електро-Гефестъ", якою я завдячую не тільки давнім грекам, а й фастівчанину Миколі Бенардосу, що так назвав винайдену їм технолоґію електро-дугового зварювання. Звичайно, я не намагаюсь зажди-вюди грузити нарід енциклопедійною інфою, але, при нагоді – як зараз)) – згадую.
Три роки тому для мене стало відкриттям, що Зміїний – це "та сама" Лєвка – острів Ахіла. Так з'явився проект "Дар Посейдона". Я роблю все, щоб найбільше людей (головно в Україні) дізналися про це також. Щоб Зміїний став і для них "країною мрій".
Відбулось вже три виставки з цією назвою, при цьому, власно, скульптура з назвою "Дар Посейдона" з'явилась тільки на вернісажі виставки в Конча Заспі. Її навить на сайті щє нема.)

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

Ну, так, але кожна м.констр має різне наповнення, мотивацію та наближеність до "реальності". Я веду мову про визначення, називання, класифікацію, термінологію. То досить проблемна "галузь" обробки думок, як на мене))

Ага, можливо і полярізація) В кращих традиціях античних філософських шкіл)))

То виходить ми формуємо новий пантеон)), де Мокош з Гефестом займаються буддиськими практиками)))

ivanov 
Володимир Іванов 23 квiтня 2009 #

Так, визначення, як і порівняння завжди шкутильгають.)

"То виходить ми формуємо новий пантеон)), де Мокош з Гефестом займаються буддиськими практиками)))"
Угум-сь. Під турботливим та лагідним наглядом Вія.))

ivanov 
Володимир Іванов 23 квiтня 2009 #

тут, володимир іванов майже переконав мене брати активну)) участь в житті уанету. та от тут я і задумався...

Угум-сь, після того, як хтось тут голосно скаржився, що його на СумноКомі "плохо обслужилі")))

moksha 
Мокша | людяний одяг 23 квiтня 2009 #

ага, то було тактичне!
шоб не волав багато)))

Я ЛЮБЛЮ СУМНОКОМ!!! СУМУЄМО ВСІ, КОМ!!!

ivanov 
Володимир Іванов 23 квiтня 2009 #

Звичайно-ж!
Бач "працює"(с))
Хоч поки до діла не долучився, але вже знейтралізувався від волання до філософії (два природніх слов'янських стана)))

moksha 
Мокша | людяний одяг 1 травня 2009 #

для БЛ)): зробимо тобі маєчку з інструкціями по використанню та виділимо фломіком вонючі мєста)))))
а, шо ідея!!!
сам напросився!
Анонсую "Маєчку Логвіненка"!!! Скоро!!! Ждітє!!!

logvynenko 
Богдан Логвиненко 1 травня 2009 #

ігого ігого! )))

ivanov 
Володимир Іванов 2 травня 2009 #

"Мокша" буде активно пітніти, аби зробити маєчку адекватною. Маєчка має таки вийти духмяною! Початок біо-серії "Аромати Мокши"))

moksha 
Мокша | людяний одяг 2 травня 2009 #

Дякую всім, хто долучився до рецензій та коментарів!!!
Багато чого не зрозумів але було цікаво)
Хай живе УАРТ!!!

ivanov 
Володимир Іванов 2 травня 2009 #

Тим часом, схоже, шо твій сайт переміг!
Та-ДАМММ!!!

(потираючі спітніли долоні(с) – Хе-хе! від Молескіна тобі не відкрутитись!!))

 
наз (анонімно) 12 червня 2010 #

http://barbars.ru/179587

 
наз (анонімно) 12 червня 2010 #

класна онлайн гра

щоб відповісти іншому коментатору, тисніть "відповісти" під його повідомленням
Коментар для «Сайт "Мокша. Концептуальний одяг"»
Ім'я:
Email:
  ← не буде відображено на сайті
Дозволені HTML теги: <a, img, p, br, i/b/s/em/strong/strike, small/bin/sub/sup, center, ul/ol/li>. Приклад використання
введіть текст показаний на картинці