категорії: театр новина

“Арабески” MERRY CHRISTMAS, J.CHRIST/ВЕСЕЛОГО РІЗДВА, ІСУСЕ!

«Арабески» MERRY CHRISTMAS, J.CHRIST/ВЕСЕЛОГО РІЗДВА, ІСУСЕ!Приходь 21 лютого 2006 року о 19.00 на birthday party Ісуса у харківський театр Шевченка (вул.Сумська, 9).
Нова прем’єра старої історії про день народження Ісуса.
Вистава театру «Арабески» MERRY CHRISTMAS, J.CHRIST/ВЕСЕЛОГО РІЗДВА, ІСУСЕ!

Вистава була вперше представлена у 2002 році у трьох містах – Львові, Києві та Харкові. Після трирічної перерви ви маєте можливість побачити оновлену версію вічної історії про боротьбу життя зі смертю.

Але! залишилися незмінними:
Вибухові тексти Сергія Жадана
Оригінальна музика Lюк
Superstar Михайло Барбара в ролі царя Ірода...

 

Український варіант історії створено на основі традиційних українських вертепів, а також фольклорних переказів народів Центральної Африки.

Події відбуваються в прикордонних районах Ізраїля та Палестини. Гурт пакистанських
наркобаронів (gірsу кіngs, «тріє царі»), дізнавшись про швидке народження Ісуса, намагаються нелегально перетнути ізраїльський кордон, щоби принести Ісусові дари і в такий сакральний спосіб забезпечити подальше процвітання свого злочинного бізнесу на нових територіях. Командувач об'єднаного федерального контингенту, окопний генерал І. (Ірод), котрий в свою чергу контролює місцевий ринок важких наркотиків, дізнається про наміри пакистанців і намагається зашкодити їм. Під час митного контролю в шкіру одного з наркобаронів непомітно вживлюється чіп – транзисторний індикатор, за допомогою якого федерали відстежують рух пакистанців. Проте представники анонімних спецслужб попереджують трьох царів і тим вдається відірватись від переслідування. Один з царів втрачає руку з чіпом, відірвавши її за допомогою саморобного вибухового пристрою. В цей час в прикордонних районах відбувається перепис біженців, які живуть у фільтраційних таборах в буферній зоні. Поміж інших біженців на перепис ідуть Йосип з Марією. Марія чекає на дитину, і згодом народжує її на фермі, поблизу придорожнього кемпінга, в якому родина зупинилась на ніч. Саме тут їх знаходять наркобарони, а також натовп ямайських емігрантів, котрі почули в себе на батьківщині від сектантів-вудистів про Ісусове народження і поспішили перетнути Атлантичний океан в порожніх трюмах з-під нафтовозів, оскільки вважають Ісуса новим ефіопським королем, чий прихід був напророчений в давніх растаманських переказах і перших письмових пам'ятках, вивезених до Ямайки легендарними ефіопськими вождями. На думку ямайців, Ісус має відновити міць і суверенітет ідеального африканського королівства.

Розлючений Ірод, дізнавшись про вдалий маневр спецслужб, наказує федеральній авіації здійснити ракетно-бомбові удари по фільтраційних таборах. Гинуть тисячі мирних мешканців, передусім – діти й жінки. Проте каральні операції не приносять очікуваного результату – Марія, Ісус і Йосип тікають на Південь, завдяки маловідомій єгипетській повстанській організації. Під час нелегального переїзду через пустелю Марія з Ісусом губляться. З'являється Мама-Кока – неканонізована альтернативна свята, відлучена від церкви, для появи якої місцеві мешканці вживають сильнодіючі галюциногени. Мама-Кока допомагає Марії та Ісусові, не даючи їм померти і вигодовуючи їх листям коки, приготовленими за давніми рецептами єгипетських прикордонників. Марія щасливо повертається до Йосипа.

Останні силові рішення Ірода викликають незадоволення у федеральної влади і призводять до відставки генерала. Ірод ще деякий час намагається утриматись при владі, залучаючи для цього сучасні РR-технології, проте спецслужби вже отримали «замовлення» на його ліквідацію. Згідно з передбаченнями пізніх іранських сур, Ірод гине під час кримінальних розборок на цвинтарі мертвих телевізорів.

Біблія – проти політичних технологій
Народна творчість – проти телебачення
Ми – за чисте мистецтво!